piątek, 20 maja 2011

TOP 10 AWARD TAG

A więc zostałam otagowana przez Greatdee :* Dziękuję :-)


Zasady:
1. Podziękuj za przyznanie wyróżnienia. Dzięki!
2. Zamieść u siebie link do bloga osoby, która Cię wyróżniła. Zrobione!
3. Wklej u siebie logo wyróżnienia. Wklejono!
4. Przekaż nagrodę 10 bloggerkom.Ok 
5. Zamieść linki do tych blogów. Się robi :-)
6. Powiadom o tym nominowane osoby.Tak jest ;-) 
7. Stwórz listę 10 ulubionych kosmetyków. Listę zrobię, ale na recenzję niektórych produktów trzeba będzie poczekać, dopiero zaczynam;-) 

Podaję dalej do moich ulubionych blogów:

3.82inez 
6.Ferrou 
8.Ishi 
9.eweska 
10.Candy 

10 moich ulubionych kosmetyków:-)

1.Scrub do ciała Dairy fun za to, że spełnia swoją role, nawilża i pięknie pachnie!

2.Baza mineralna pod cienie Elf, jak narazie najlepiej się spisuje na moich tłustych powiekach i nie podrażnia skóry powiek
3. Błyszczyki do ust NYX Megashine Lip Gloss, za fajne krycie, piękne kolory, trwałość i dużą pjemność:-)
4.Róż mineralny  Everyday Minerals Waffle Cone, za trwałość i cudny kolor, służy mi też jako brązer i nie zatyka porów
5. Cienie Inglota za kolory i trwałość jako jedne z niewielu super utrzymują się na moich dosyć tłustych powiekach
6. Cake eyeliner z Kryolanu za intensywną czerń, pojemność, która chyba nigdy się nie skończy i za łatwość w aplikowaniu, z dobrym pędzęlkiem kreska jest banalnie prosta do zrobienia
6.DAX Perfecta Cera mieszana 25+ Dotleniający krem matujący i zwężający pory z energią Q10 za działanie, cudny zapach i lekką konsystencję
  7. Bielenda Maseczka antybakteryjna z glinką zieloną głęboko oczyszczająca jak dla mnie super maseczka do cery tłustej i trądzikowej
8.Eveline Cosmetics Serum Slim Extreme 3D SPA serum wyszczuplająco- antycellulitowe ;-)działa!
9.Cethapil MD Dermoprotektor balsam do twarzy i ciała - kiedy moja twarz jest przesuszona, on udziela pierwszej pomocy, również skórze całego ciała
 10.Ava Serum - żel na powieki i pod oczy pomaga mi w pielegnacji zmeczonych oczu i wpływa znacząco na zmniejszenie opuchlizny pod oczami i na powiekach

Recenzję wymienionych produktów postaram sie powoli zamieszczać:-)

  

3 komentarze:

  1. uwierz mi że może i też bym bardziej roztarła ale ja tylko jednym pędzlem robiłam i niestety trochę oko mnie zabolało ponad załamaniem ten pędzelek taki trochę kujący ale w czerwcu powinno być lepiej zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie widzisz w mojej naturze nie ma niestety w czerwcu kupuje zestaw z lancrone tam jest blending brush a jak nie może Inglot lub hakuro :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!