czwartek, 12 września 2013

Zakupowo: Lidl - Moja nowa pościel :)

Dzień Dobry :)
Dzisiaj z samego rana pojechałam do Lidla po pościel.Nie wiem jak u Was,ale u mnie w mieście jak jest coś fajnego w Lidlu,to raczej trzeba być punkt 8:00,bo potem to już nie ma szans by coś kupić...ludzie rzucają się na ten towar i rozdrapują wszystko w mig...masakra jednym słowem.
Rozumiem,że towar lidlowski jest fajny,ale bez przesady...Martwiłam się,że nie uda mi się kupić wzoru jaki chciałam,ale dorwałam i mam.Często kupuję ubrania chłopcom w Lidlu,czy inne rzeczy i uważam,że są bardzo dobrej jakości,przeważnie są to niemieckie rzeczy,więc warto kupić.

 Od dzisiaj w Lidlu dostępnych jest 7 wzorów pościeli Meradiso.Ja wybrałam taki jak na zdjęciu poniżej,bawełniana pościel kosztowała 59zł,jest dwustronna i porządna. 

Mój wzór
Cudna jest :)
1.
Opis:
Gwarancja zachowania rozmiaru dzięki procesowi sanforyzacji
z praktyczną, krytą listwą z guzikami
materiał: 100% bawełna
Ja kupiłam pościel o wymiarach:
2 poduszki 70 x 80 cm
kołdra 160 x 200
Cena 59zł

Dostępna też w rozmiarach
2 poduszki 70 x 80 cm
kołdra 220 x 200 cm
Cena 59zł
oraz
poduszka: 70 x 80cm
kołdra: 140 x 200cm
Cena 49zł

A tak prezentują się pozostałe wzory pościeli:
2.
3.

4.
5.
6.
Ta w róże też bardzo mi się podobała,ale ostatecznie wybrałam tamtą ;)
7.

Kupujecie w Lidlu? Co sądzicie o ich produktach?Ja bardzo często robię tam zakupy,bo towar jest świetnej jakości,oczywiście są też gorsze i lepsze rzeczy,ale już samo to,że mogę płacić kartą jest niezwykle komfortowe,bo nie zawsze mam czas by wypłacać pieniądze z bankomatu,dlatego m.in rzadziej odwiedzam Biedronkę.

Jak Wam się podoba mój wzór pościeli? A może macie inny typ?
Którą byście wybrały dla siebie?A może to nie Wasz gust?
Podajcie numerek jak coś ;)
Jesli jesteście zainteresowane zakupem,to śpieszcie się do Lidla :)Warto!
Miłego dnia!

41 komentarzy:

  1. W Gdańsku jest to samo. Często samo bycie na 8 nie wystarczy, bo już pod sklepem czatuje grono "babć" z wózkami, które po otwarciu sklepu biegną do koszy i wyrywając sobie nawzajem biorą po kilka sztuk płaszczy na przykład. Szkoda, że sklep nie wykłada większej ilości asortymentu, zwłaszcza, że popyt jest, bo lidlowe rzeczy rzeczywiście są ładne i dobrej jakości :)

    Ładna pościel :) Mnie się podobała jeszcze piżamka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba zawsze tak jest, kiefy mozna kupic cos fajnego i taniego ;) tez mam od nich posciel i faktycznie jest dobrej jakosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piękna pościel, nie wiedziałam, że lidl ma taki asortyment

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ostatnia jest przepiękna! Ja teraz rzadko kupuję w Lidlu, ale bardzo lubię ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  5. A skąd dowiadujesz się o takich promocjach Basiu ;> ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maggie,u nas wcześniej roznoszą gazetkę,albo można się zapisać do elektronicznego biuletyna,na stronce lidla też znajduje się gazetka ;)

      Usuń
    2. Właśnie o to mi chodziło, bo do mnie te gazetki nie dochodzą. Dziękuję :)

      Usuń
  6. Szkoda, że nie mam Lidla w pobliżu. Przepiękna pościel! Wszystkie wzory mi się podobają, ale szczególnie 1 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Lecę i kupuję. :) Dzięki Basiu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie lidlu jest tak samo. Chciałam ostatnio kupić buty trekkingowe to oczywiście zastałam same pustki :D Ja nie wiem, czy oni nie mogą więcej tego towaru sprowadzić?
    Pościel bardzo ładna. Wszystkie wzory mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mallene,rozmawiałam ze znajomą,która pracowała w Lidlu i wiesz jak to jest,nie wszystko zostaje wyłożone...;) Kiedyś były buty sportowe z Pumy i dziwnym trafem wyłożono tylko mniejsze numery...a jadąc do Lidla w większym mieście rozmiarów było do wyboru...Pod koniec maja była trampolina na promocji,pojechałam z zamiarem kupna i z Niemiec przywieziono 2 szt na magazyn,jedna babka zarezerwowała sobie odrazu,a ja wzięłam drugą,z tym,że ona była sama i nawet nie miała jak zabrać trampoliny,bo nie doczytała,że do transportu potrzeba dwóch osób.Mi się udało wtedy kupić,pytałam dlaczego tylko 2 szt były,a pani stwierdziła,że pierwsze przysyłają na próbę,a kolejnym razem więcej sztuk przyjeżdża,swoją drogą w takiej cenie jak była,3 lata gwarancji i takiej jakości trampoliny, to ja bym nie kupiła nigdzie...Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Ale piękne <3 Twoja i ta ostatnia najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe czy u mnie w Lidlu jeszcze się coś uchowało :( pewnie nie, a szkoda bo bardzo fajne te komplety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie za pstrokate, wolę spokojniejsze wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładną wybrałaś. A kolory na żywo też ma takie nasycone? I identyczny wzór po rozłożeniu? Bo czasami na zdjęciach pościele są niby takie same, a jednak po rozpakowaniu okazują się nieco inne. :) Sama bym sobie chętnie kupiła taką jak Ty, dlatego pytam. Może mogłabyś dodać tzw. real zdjęcie pościeli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niko oczywiście dodam zdjęcie,tylko znajdę chwilkę,dobrze ;)tak, jest identyczna jak na zdjęciu,nie razi po oczach :)

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Też mi się podobała,ale ten wzór był w rozmiarze 140x200,a ja chciałam 160 ;)

      Usuń
  14. Piękne wzory! Najbardziej wpadła mi w oko 2 :)
    Też uważam, że w lidlu są bardzo fajne rzeczy. Pamiętam jak byłam jeszcze w ciąży i się obkupiłam w ciuszki dla małego, wzięłam mu też śpiworek - wszystko mu dobrze służyło, a teraz mogę to przekazać siostrze ;)

    Jednakże nie kupuję w Lidlu na co dzień, bo nie jest w mojej najbliższej okolicy, za to w Biedronce jestem praktycznie co dziennie i co do płatności kartą też mnie to strasznie denerwowało, że nie można. Teraz ten problem jest już rozwiązany, gdyż w każdej Biedronce stoją teraz bankomaty przed wejściem na sklep, bynajmniej w tych 3ech do których chodzę to są. (Ja mogę wypłacać z każdego bez prowizji, więc mi wszystko jedno jaki stoi.)

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie zastanawiałam się czy jechać po pościel do Lidla czy nie ;p Też ma się podoba nr 1 i 7. Skoro mówisz, że porządna, to chyba jutro po nią pojadę :D A kołdra jest raczej cienka czy gruba?

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna pościel- zwłaszcza ta ostatnia, kopiłabym ja, ale boje się o jakość...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo pościele z Lidla są ok,moja mama ma kilka i bardzo dobrze się sprawują,dlatego kupiłam :)

      Usuń
  17. Twój wzór najładniejszy:) Bardzo rzadko jestem w Lidlu, jakoś z dyskontów wolę Biedronkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam 6tkę, ale to nie ja wybierałam wzór ;P Właściwie kazdy jest ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiści całkiem ładne zestawy mają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się podoba 6 - ta w kratkę. Ale ja jestem fanką jednokolorowych pościeli:) I to ciemnych:) Mam już czarną, czerwoną i ciemny fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba nie umiałabym się zdecydować, którą wybrać, bo wszystkie są piękne i słodkie:)) Chcę taką!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne są te pościele, zastanawiam się nad kupnem tylko którą?? :)

    W Lidlu to jest tak, że mają mało promocyjnych produktów, przyciągają ale mało tego mają tak naprawdę... Takie napędzanie, jest tego jak na lekarstwo dlatego rozchodzi się w godzinę :P
    Mam koleżankę która pracuje w tym markecie i na szczęście jest w stanie mi odłożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Och, jaka piękna pościel :-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne! Ta w kratkę szczególnie mi się podoba.
    Nie wiedziałam, że w Lidlu mają takie cuda.

    OdpowiedzUsuń
  25. widziałam je, ta pierwsza jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mi bardzo sie podoba nr 7, bardzo chcialam kupic ale słyszałam, że bardzo cienka jakość bawełny i zrezygnowałam z obawy, że sie szybko przetrze.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna pościel:) Wybrałaś śliczny wzór;)
    U mnie najbardziej pasowałby chyba nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna posciel :) Ja ostatnio byłam w hurtowni pościeli i też znalazłam podobne perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne! Wybrałaś chyba najlepszy wzór, sama bym taki wybrała, ale kupiłam już wcześniej moją pościel. Mogłam poczeka, a tak trochę przepłaciłam, jednak hurtownia pościeli to nie jest najlepszy wybór.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!