niedziela, 20 kwietnia 2014

Wesołego Alleluja!

Kochani!

Pragnę  Wam życzyć Świąt wesołych, spokojnych, zdrowych, spędzonych w rodzinnej atmosferze, wiele słońca,uśmiechu i pogody ducha!Wielu łask od Zmartwychwstałego Chrystusa.
Sobie życzę odpoczynku...;)
                                                                                                                                     
Stroik wykonany własnoręcznie ;)

Przepraszam Was,że praktycznie mnie tutaj nie ma,ale od 3 marca pracuję w salonie kosmetycznym,nie ma mnie w domu od poniedziałku do piątku w godz. 9-17,przychodzę zmęczona,a gdzie inne obowiązki,dom,dzieci...Póki co jestem na stażu 6 miesięcy,ale być może już potem dostanę umowę ;) Trzymajcie kciuki.Spełniam marzenia,bo takie właśnie było,pójść do pracy w swoim zawodzie,do pracy która daje satysfakcję i zadowolenie.Jestem szczęśliwa :) Zmęczona bardzo,ale szczęśliwa...
Jak tylko będę w stanie,wpisy będą się pojawiać,mam tyle do opowiedzenia,odkryłam kilka fajnych perełek,gdyby tylko czas i zdrowie pozwoliło...Dziękuję,tym,którzy nadal ze mną są :*
W pracy :)
Jeszcze raz wszystkiego dobrego :*
Wesołego Alleluja!
Pozdrawiam cieplutko!
Basia

21 komentarzy:

  1. Piękny stroik ;) Świetnie, że jesteś w pełni spełniona jako matka i żona, a teraz także rozwijasz się zawodowo w pracy, która również jest twoją pasją. Jak to się mówi rób to co kochasz, a nigdy nie będziesz musiał pracować. Życzę Ci wszystkiego dobrego i udanego wypoczynku podczas Świąt :D

    Ja w czerwcu kończę szkołę kosmetyczną i jeżeli zdam drugą kwalifikację i mój maluszek dostanie się do przedszkola to także będę szukać stażu w salonie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie Wesołych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzajemnie, wszystkiego dobrego Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!:D
    Gratuluję pracy :) Mam nadzieję, że po stażu będzie normalna umowa^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję stażu i Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałych Świąt oraz pomowdzenia na stażu! Niech się wszystko dobrze ułoży :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że święta były udane :* Wesołych :*

    OdpowiedzUsuń
  8. już po świętach ale stroik bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Jak tam staż? Chyba dobrze poszło i zostałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Uno ! Zostałam,zostałam,ale na pół etatu,co jest dla mnie i tak najlepszym wyjściem,jestem szczęśliwa :)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jeeestem,ale czasu brak totalnie,mam nadzieję,że teraz uda mi się wrócić na bloga,bo zaczęłam pracę na pół etatu i będzie ciut lżej ;) Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  11. Basiu wracaj bo my tu już kurtki damskie na jesień kupujemy a nowych postów nie ma! Prosimy, napisz coś nowego. Fani czekają :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wiadomość,za motywację,jesień nadeszła, a u mnie na blogu Wielkanoc trwa w najlepsze,aż wstyd hi hi Poprawię się,bardzo tęsknię,wrócę,obiecuję ;* Pozdrawiam i żyję...w biegu,zapracowana,zawalona obowiązkami...;)

      Usuń
  12. Czekam na nowe posty - albo dłuższe przerwy w pracy :) pozdrawiam
    ________
    www.beautyadvisor.eu

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić hurtownie kosmetyczne warszawa i jeszcze warszawa hurtownia kosmetyczna. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!