sobota, 8 marca 2014

Wyniki rozdania z okazji Dnia Kobiet

Hej Kobietki!
Wszystkiego najlepszego z okazji naszego święta :) Mam nadzieję,że świętujecie,ja tak :)

A teraz szybciutko ogłoszę wyniki rozdania,które zakończyło się wczoraj :)
Pięknie dziękuję wszystkim uczestniczkom za udział w zabawie,z chęcią czytałam Wasze wypowiedzi :)

Nagroda składająca się z zestawu na zdjęciu trafia do:
 Helen G.
Dziękuję,że jesteś tutaj od początku bloga,odwiedzasz i komentujesz prawie każdy wpis :*
Gratuluję wygranej,mam nadzieję,że ten skromny zestaw wywoła uśmiech na twojej twarzy :)

Nagroda niespodzianka wędruje do

                                               fable :)
Gratuluję ;)

                                        Proszę o adresy do wysyłki  basia8212@interia.pl
Miłego świętowania :*
                                                                               Basia :*

12 komentarzy:

  1. wszystkiego najlepszego Kobietko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratki i wszystkiego co najleposze:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, Kochana! :)
    Zrobiłaś mi cudowną niespodziankę.
    Życzę wszystkim kobietkom udanego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni a wszystkim kobietkom z okazji DK spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wygranej :))
    u mnie już ostatnie dni Konkursu Walentynkowego - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zwyciezczyni!: )

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!