czwartek, 22 marca 2012

Flirtujemy z fuksją - pomadka Colordisiac Flirty Fuchsia Avon+ makijaż

Kochane,dzisiaj troszkę poflirtujemy z fuksją,na pokuszenie pokażę Wam jedną z moich ulubionych pomadek Avonu,która zawładnęła moim sercem.Pomadka Flirty Fuchsia jest to tak cudowny fuksjowy kolor,że powoduje szybsze bicie mego serducha i nie tylko mojego;-)Mój mąż uwielbia moje usta pomalowane tym odcieniem,na dodatek pomadka ta prześlicznie pachnie nutą wanilii, soczystego granatu i egzotycznej figi,zapach jest obłędny, inspirowany afrodyzjakami,więc dodatkowo pobudza zmysły do pocałunków;-)Pomadka pochodzi z serii Colordisiac i jest to według mnie najlepsza pomadka Avonu,pod względem całokształtu,trwałości zwłaszcza.

Kolor idealnie kryje usta, pomimo iż jest matowa,nadaje ustom lekko lśniący i soczysty wygląd.W dodatku jest bardzo trwała,nawet jak pijemy zostaje na ustach,z tym,że wtedy jest już wyczuwalna lekka suchość,ale chyba wszystkie trwalsze pomadki pozostawiają po sobie takie odczucie.Mi to nie przeszkadza,pomadkę uwielbiam i planuję kupić jeszcze koralową.





Dostępna jest w 12 kuszących odcieniach.
Cena regularna 26zł/na promocji 19.90zł
Ocena 5/5

I wiecie co,jestem bardzo zła,bo przeglądałam katalog i widzę,że pomadka była po raz ostatni,do wyczerpania zapasów,nie wiem czemu wszystkie fajne produkty wycofują,no czemu?Mam nadzieję,że pomadka jednak się pojawi,żałuję teraz,że nie wzięłam tego koralu i czerwieni:-(
Jeśli będziecie mieć możliwość jej kupienia,to polecam:-)




I makijaż z pomadką w roli głównej:-)


Przesyłam Fuksjowe buziaki!


83 komentarze:

  1. To się nazywa uderzenie koloru! Ładne Ci tak :)

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie wygladasz. ja mam ja w kolorze satin sheets. jest super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,zastanawiam się czemu ją wycofują?:-(

      Usuń
  3. odważny kolor, ale ładnie Ci w nim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. tak myślałam,że komu jak komu,ale tobie się spodoba:D

      Usuń
  5. Śliczny kolor idealny na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kolor! Bardzo lubię taki mocny akcent na ustach! Sama wybieram odrobinę bardziej stonowane kolory, ale nadal dość mocno, np. ostatnio mam manię na malinowe usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowe kolorki też lubię,choć średnio mi pasują;-)

      Usuń
  7. Bardzo pasuje Ci ten odcien:) Jest naprawde sliczny! Ja sobie ostatnio tez jakas zamowiam od nich szminke tylko z innej linii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie lubię ich pomadki,ale ta jest bomba;-)

      Usuń
  8. Basiu, z takimi ustami każdy facet chciałby Cię całować! :D
    Piękny kolor! Zazdroszczę, że Twój mąż lubi takie odcienie na ustach, mój to tylko: ciemne oczy + usta nude, nude i nude :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usta nude też sa ładne,zwłaszcza przy twoich oczach,które mają wielką głębię:-)

      Usuń
  9. piękny kolor ma ta pomadka, a jaki twarzowy:) też muszę sobie taki kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie to u Ciebie wygląda :) Ja niestety boję się takich kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie wygląda!! bardzo podoba mi się Twój kształt ust:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Baaasiuu cuuudo!!! pięknie Ci w tym kolorze a sam kolor jest elektryzujący :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna, taka różowiutka ;D
    a na twoich ustach wygląda pięknie :D
    mówiłam już , że masz cudowne usta ? :D :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor.Lubię takie odcienie na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Ci pięknie w takim kolorze!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ją.
    Wyglądasz w niej niesamowicie korzystnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor jest naprawdę piękny :]

    OdpowiedzUsuń
  18. Ostry kolorek ale bardzo ci w nim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ piękny makijaż. Wyglądasz w nim bardzo świetliście i tak świeżo - aż nie wiem jak to określić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maść nagietkową też mam. Kupiłam w aptece i używałam na rany i zadrapania. Świetna jest. Przyśpiesza gojenie :]

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie kochana:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo, bardzo intensywny kolorek! : ) fajnie się prezentuje, chociaż dla mnie chyba zbyt odważny ; p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Ciebie być może,ja jestem dojrzalsza na takie usta;-)Choć ten kolor jest radosny!

      Usuń
  23. Basiu, masz przepiękne usta! a jeszcze w tym kolorze, no cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oo slicznie ci w takim kolorze, aa i zazdroszcze ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. e tam,usta jak usta;-)Ale lubię je;-)dzięki Aga:*

      Usuń
  25. śliźnie jest ci w tej pomadce :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam szminek Avon, ale ta na Twoich ustach wygląda rzeczywiście super. Dla mnie za odważna chyba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! Basiu ale makijaż :) Bardzo mi pasuje taki kolor ust!
    Jestem pozytywnie zaskoczona! Wyglądasz bardzo sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. masz przepiękne usta ! a szminka rewelacja, piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  29. AAaaaaa mój ulubiony odcień szminki:D

    OdpowiedzUsuń
  30. niunia kolor dla Ciebie :) piękny!
    pomadki Avon sa fajne

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie wygląda na ustach!:)

    OdpowiedzUsuń
  32. piękna ta pomadka, makijaż jest prosty i bardzo elegancki - podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. szminka na zdjeciu wyglada bardziej jak czerowna, a na ustach jaki róż! wow jestem pod wrazeniem :) poza tym gratuluje umiejetnosci rysowania tak prostej kreski :D podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tak wyszły zdjecia,dziękuję za docenienie kreski;-)

      Usuń
  34. Basiu czy można Cię wypożyczyć? też chcę taki makijaż! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gdybyś tylko była bliżej...czemu tak daleko mieszkasz:/

      Usuń
  35. piękna fuksja i te brwi, idealnie wydepilowane.. :) zrobisz może o tym post?
    zastanawiam sie nad kupnem zestawu do depilacji z sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana,postaram sie specjalnie dla ciebie zrobić post,ale nie obiecuje kiedy,ok;-)teraz mam tyle na głowie...ale obiecuję;-)

      Usuń
    2. dzięki Basiu i nie spiesz się ;) pozdrawiam

      Usuń
  36. Uwielbiam takie kolorki na ustach

    OdpowiedzUsuń
  37. WOOW! This lipstick is really awesome! What a great colour! And i think you look great with it!!

    Hope you visit me on my Blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna pomadka i pięęęękne usta ...

    OdpowiedzUsuń
  39. ale piękne :o
    te pomadki są teraz w katalogu 6tym (z Koroniewską) po 15,9
    ja chyba się skuszę :) tylko który kolor :x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. satin sheets jest taki delikatniejszy róż i koralowa jest śliczna:-)

      Usuń
  40. Śliczny kolor :) wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny kolor. Właśnie dzisiaj nabyłam tę pomadkę w tym samym kolorze :) Slicznie wyglądasz w tym makijażu.Po prostu rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!