piątek, 21 października 2011

Paczuszki dobre na wszystko:-)

Witam wieczorową porą:-)Ten tydzień nie był dla mnie najlepszy..Nie lubię takiej pogody,jakoś nie mam na nic chęci,chodzę senna w dzień, w nocy nie mogę zasnąć,próbuje się ratować różnymi sposobami na tę jesienną chandrę, a w tym tygodniu z pomocą przyszły paczuszki z wygranych rozdań.Paczuszki były aż 3, więc szczęście dopisało,bardzo się cieszę,bo wiadomo,każda kobieta cieszy się z nowych kosmetyków,zwłaszcza wygranych:-)paczuszki bardzo szybko do mnie dotarły, a oto one:-)

Pierwsza dotarła paczuszka od Malwiny, a w niej kosmetyki Golden Rose:-)
Kolory lakierów bardzo mi się podobają, z lakierami tej firmy miałam styczność, kilka z serii Paris mam w domu, uważam,że są przyzwoite.




Kolejna paczuszka od Idali z woskami zapachowymi Candle Room
Była malutka, ale dała o sobie znać samym zapachem, gdy tylko zbliżyłam się do swojej skrzynki, odrazu poczułam śliczną woń, to musiały być woski zapachowe:-)Cudnie pachną, zwłaszcza lawenda z wanilia,uwielbiam wanilię z wszelkimi połączeniami.



Trzecia paczuszka od Sexi Chic:-) 
Znalazłam tu również same smakołyki,maseczka idealna dla mojej cery, cienie w kolorach, które bardzo lubię,przepięknie pachnący krem do rąk, świetna kredka i pędzelek.


Te wszystkie smakołyki podniosły mnie na duchu, humor odrazu lepszy,wielki banan na twarzy, bo nawet czekolada nie pomagała:-)Dzięki dziewczyny za szybkie przesyłki:*

Przy okazji tego posta serdecznie Wam dziękuję, za każdy komentarz, za każde odwiedziny, to dla mnie bardzo cenne i motywujące do działania,do rozwoju bloga.Niedługo postaram się o jakiś konkurs,muszę pomyśleć nad tematem i formą.Bądźcie czujni.

Pozdrawiam Basia

23 komentarze:

  1. Tak, tak, paczuszki dobre na wszystko, zwłaszcza z takimi "smakołykami" :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje tylu wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne paczuszki, ja niestety nie mam kompletnie szczęścia w rozdaniach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci się Basieńko poszczęściło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, aż trzy rozdania? W czepku urodzona :D

    OdpowiedzUsuń
  6. paczki bardzo poprawiają humor :)

    lubię je dostawać, ale dawać również uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. simply_a_woman Ja też lubię dawać,jak coś mam to lubię się dzielić,uwielbiam wywoływać uśmiech na czyjejś twarzy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie ma to jak kosmetyki :) a jeszcze lepiej - wygrane kosmetyki!! masz zupełną rację :)

    maseczka JAZZ wg mnie jest wręcz genialna :) ciekawa jestem, czy i Tobie tak podpasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne kosmetyki ja też chce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak nowe kosmetyki potrafią poprawić humor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo zazdroszczę :) gratuluję :) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak paczki najlepiej poprawiają humor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. szczęściara, mnie jakoś nie lubią maszyny losujące

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczuszki :) takie niespodzianki zawsze bardzo poprawiają humor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szczęściara z Ciebie , gratuluję :)
    A Ja się cieszę, że prowadzisz tego bloga, dzięki któremu mogę dowiedzieć się o czymś nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no piękne rzeczy do Ciebie przyszły! :D :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Invierno Beauty cieszy mnie to!dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!