czwartek, 28 lipca 2011

The Make Up Blogger Award




Zasady:
1. Napisz, kto przyznał Ci nagrodę.
2. Napisz 7 makijażowych faktów o sobie.
3. Przekaż nagrodę 15 innym blogerkom i poinformuj je o wyróżnieniu  

 Do zabawy zaprosiły mnie:

 Simplyawoman86 

malinka2709 http://malinka2709.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award.html
 Anwen http://anwena.blogspot.com/2011/07/make-up-blogger-award.html
Maggie.http://maggie-lamode.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html
Greatdee  http://greatdee85.blogspot.com/2011/07/tag-makeup-blogger-award.html
 helloyellow. http://halloyellow.blogspot.com/2011/07/tag-make-up-blogger-award.html

 Dziękuję :-)
 
 Teraz chwila prawdy;-)

1. Makijażem zainteresowałam się w szkole średniej, jednak najczęściej używanym kosmetykiem w moim przypadku, był fluid i tusz do rzęs.Wykonywanie makijażu na innych, spodobało mi się na jednym ze szkoleń kosmetycznych w Avonie, jakieś 11 lat temu, kiedy to miałam za zadanie umalować koleżankę, co nie było łatwe i nie jest, uważam, że wiele trudniej umalować drugą osobę niż siebie.Sprawiało mi to ogromną radość i satysfakcję z tego co robię i tak zostało do dzisiaj.

2.Lubię nosić makijaż z kolorami pasującymi do mojego stroju lub humoru, czasem jest on naturalny, czasem bardzo kolorowy, maluję się często przed wyjściem, spotkaniem,a w domu przeważnie moja twarz "odpoczywa" od wszelkich mazideł.

3. Nigdy nie zgodziłabym się, na przedłużanie rzęs metodą 1 do 1, mam zbyt wrażliwe oczy, miałam na próbę doklejone 2 kępki, ale czułam się tak,jakbym rano nie umyła oczu. Wolę sztuczne rzęsy w pasku albo kępki, doklejane na 1 raz, które mogę ściągnąć w każdej chwili.

4. W szkole średniej zaczęłam malować paznokcie, ale nasza Pani od j.polskiego, miała w szufladzie płatki kosmetyczne i zmywacz, nawet z bezbarwnym nie podarowała i trzeba było zmywać:D
Obecnie bardzo lubię wszelkie kolorki z kremowym wykończeniem, nie przepadam za perłowym.

5.Jeżeli miałabym wybrać 3 produkty, które są mi potrzebne do makijażu, to były by to:
-tusz do rzęs- gdyż mam jasne rzęsy i muszą być dobrze podkreślone
- podkład dla wyrównania kolorytu i zatuszowania drobnych niedoskonałości
- brązer/ew róż do policzków do modelowania twarzy i nadania odrobiny świeżości

6. Niewiem jak Wam, ale mi osobiście makijaż dodaje takiej pewności siebie,czasem sexapilu, czasem zmysłowości i delikatności, przez makijaż wyrażamy też siebie,czuję się z nim bardzo dobrze, odpowiednio dobrany makijaż może upiększać, źle oszpecać.Ja muszę się z nim p.w dobrze czuć i być sobą.

7.Kiedy kreski nie wychodziły mi tak jak chciałam, zawsze bałam się je robić u kogoś, gdy makijaż był już prawie gotowy...normalnie ręka mi drżała.Od kiedy trafiłam na fajny pędzelek i fany eyeliner, a ręka troszkę się wyrobiła, już tak nie dygam:D
Uważam, że trzeba dużo ćwiczyć , a kreski zaczną robić się same:-) 

O zasadzie demakijażu przed snem, chyba nie muszę mówić, to jasne jak słońce:-) 

Do udziału w zabawie zachęcam:

 eweska 


14 komentarzy:

  1. Dziękuję Kochana :* Rozbawiłaś mnie Panią od j.polskiego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oj.. chciałam właśnie tez otagowac, ale widze spóźniłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ja Cię otagowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. podpisuję się pod pkt 6 :)

    i też nie lubię perłowych lakierów do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ano, dobra kreska to kwestia wprawy i odpowiedniego dla swojej ręki eyelinera ;)


    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję droga Basieńko za nominację, lecz już odpowiedziałam na Tag, o tutaj:

    http://nolanis.blogspot.com/2011/07/tag-one-lovely-blog-award.html

    ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, mój błąd - dopiero zauważyłam, że to nowy Tag, wybacz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Również na to liczę ;)

    A żele.. żele pachną przepięknie wręcz i mam nadzieję, że świetnie zadziałają. Bardzo polubiłam się z Ziają ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czytam tą historię z panią od polskiego i mam tak samo, z panią od matematyki i chemii...

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny pomysl , gratuluje ^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!