wtorek, 12 lipca 2011

Synesis : zapowiedź

Chciałam Wam napisać, iż po raz kolejny będę testować szlachetne kosmetyki firmy Synesis.Serdecznie dziękuję P.Marii i zespołowi Synesis za docenienie naszej współpracy i za przesłanie kolejnej paczuszki.Jestem ogromnie szcześliwa.Same zobaczcie co otrzymałam,a przy okazji zapowiedzi recenzji, powiem, że pojawi sie również filmik krok po kroku jak wykonałam główny zabieg firmy Synesis- Zabieg z czystym 24- karatowym Złotem.Otrzymałam pełen zestaw produktów potrzebnych do jego wykonania.Będzie też recenzja perfum "Białe Molo", żałuje, że mam tylko próbkę, bo zakochałam sie w nich;-)



Zawartość paczuszki:-)

17 komentarzy:

  1. Rajuśku - czekam z niecierpliwością na recenzję tegoż zabiegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, jeszcze raz serdecznie Ci gratuluję :) zasłużyłaś na taką wspaniałą paczuszkę :) i czekam z niecierpliwością :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja takze poczekam :) :)
    Zapraszam do mnie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, już się nie mogę doczekać!!! Basiu, testuj szybko i pisz! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. oo jakie fajne produkty..gratulacje...ta kuracja ze złota jacie jestem bardzo ciekawa jak to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW!
    CZEKAM Z NIECIERPLIWOŚCIOM NA RECENZJĘ

    OdpowiedzUsuń
  7. ale paka, no to czekamy ciekawa jestem strasznie z tym złotem co to za złoty środek:D

    OdpowiedzUsuń
  8. łał! rewelacja! :D także czekam z niecierpliwością! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. rownież czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zabieg złotem? nigdy o czymś takim nie słyszałam, więc skutecznie podsyciłaś moją ciekawość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekać filmiku z zabiegu złotem. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdopodobnie będzie filmik ze zdjeciami krok po kroku;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjna paka! Zapowiada sie super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawde nizła paczka :) Kurczę aż zazdroszczę ;) Także dostałam próbkę zapachu Białe molo i jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurczę, ale paka :) zazdroszczę tego złota i czekam na recenzję!

    Obserwuję :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!