piątek, 18 stycznia 2013

E-makeupownia 1 numer

Witam Kochani!
Ukazał się długo oczekiwany 1 numer magazynu internetowego dla pasjonatów wizażu i nie tylko..
Zapraszam Was do obejrzenia magazynu,który należy do dwóch wspaniałych wizażystek
Mam nadzieję,że ten czas poświęcony na czytanie go,nie będzie czasem straconym:-)Jestem tego pewna!
Znajdziecie w nim wiele ciekawych artykułów,porad,pięknych zdjęć makijaży stworzonych przez moje koleżanki blogerki,warto zwrócić uwagę na świetne makijaże krok po kroku,które przygotowały dziewczyny.W ten magazyn zostało włożone wiele pracy,czasu,serca...I ja miałam przyjemność go współtworzyć,za co dziękuję:* Oto jeden z makijaży jakie przygotowałam,karnawałowa propozycja dla odważnych,wstawiam tutaj też inne ujęcia niż w magazynie,zapraszam do oglądania:-)Mam nadzieję,że w przyszłości będę mogła przygotować coś więcej niż teraz:-)

Jak wykonać taki makijaż?
Standardowo twarz nawilżamy,ukrywamy niedoskonałości korektorem i podkładem,konturujemy twarz i rozświetlamy.
Zewnętrzne kąciki oka i 1/3 dolnej powieki zaznaczamy na czarno,a na powiekę ruchomą nakładamy metaliczny srebrny pigment,rozświetlamy wewnętrzny kącik i miejsce pod łukiem brwiowym jasnym opalizującym cieniem.Na srebrny cień nakładamy kolorowy migoczący brokat,a tusz przy linii górnych rzęs rysujemy cienką czarną kreskę eyelinerem w pisaku.Brokat sam w sobie jest "suchy" dlatego do jego aplikacji potrzebna jest specjalna baza lub żel oraz płaski pędzelek.Polecam wycisnąć odrobinę żelu na dłoń,zamoczyć w nim pędzelek,nabrać odrobinę brokatu i powoli wklepywać na powiekę,nie rozcierać.By oko nabrało charakteru doklejamy czarne imprezowe gwiazdki w pobliżu zewnętrznego kącika oka.Bardzo dokładnie tuszujemy rzęsy,możemy również dokleić sztuczne.Usta wcale nie muszą być nudne,czerwona pomadka sprawi,że będziemy wyglądać bardzo intrygująco.

Jak Wam się podoba  E-makeupownia?
Jestem dumna z Nas wszystkich:-)

Kochane,na zdjęciach powyżej modelką jest moja kuzynka,ja na sobie zrobiłam taki makijaż:-)

I jeszcze jeden wieczorowy:-) To nie ja;-)



25 komentarzy:

  1. już się zabieram za przeglądanie ;) i gratuluję udziła w tym genialnym przedsięwzięcu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, świetny makijaz i ta gwiazdeczka w kąciku, bardzo fajny pomysł. Basiu, jest Ci bardzo ładnie w takiej fryzurze z zaczesaną w irokeza grzywką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magdawe,ale to moja kuzynka:-);-)Dziękuję w jej imieniu:*

      Usuń
  3. No nooo powiem że rewelecyjne te makijaże :D wiem gdzie sie zglosze jak bede potrzebowac takiego malowania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że naprawde genialne są makijaże krok po kroku :D Basiu a czy ta gazetka jest w druku czy tylko w necie?? Sama bym chętnie stała się właścicielką:D

      Usuń
    2. Elektronicznie,kto wie może kiedyś wyjdzie drukowana,to byłoby marzenie:-)

      Usuń
  4. Jakbym nie wiedziała to bym nie poznała. Przepiękny makijaż! I gratuluję udziału w tej rewelacyjnej inicjatywie tworzenia tak wspaniałego magazynu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnesso,makijaż brokatowy został wykonany na mojej kuzynce Asi:-)Dziękuję za miłe słowa:-)

      Usuń
  5. Świetny makijaż! Bardzo fajny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne czasopismo, strasznie spodobał mi się makijaż z nietypową kreską na powiece i kokardkami po bokach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą,makijaż wykonała Gosia z bloga,zapraszam do niej http://adamskamakeup.blogspot.co.uk/ Wszystkie makijaże dziewczyn są fantastyczne:-)

      Usuń
  7. Piękne makijaże ;)
    świetny blog ;)
    zapraszam do mnie na odkrycie nowego oblicza szamponu ;)
    oczywiście dodaje do obserwowanych :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zaraz sobie go przejrze - gratuluje Basiu udzialu w tak ciekawym przedsiewzieciu:))))))
    papapa

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu piękne makijaże i świetne artykuły! bardzo przypadł mi do gustu magazyn, jest idealny! Gratuluję Wam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, gwiazdeczki przy oku są genialne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ach piękne są te makijaże i świetne artykułu bardzo pomocne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Od kilku godzin podziwiam Waszą twórczość i talenty.

    Zdolniacha jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  13. ladne makijaze Basiu ,na pewno jeszcze pozwolisz nacieszyc sie innymi w przyszlosci :**
    najblizszej juz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba makijaże świetne!! Ale mimo wszystko bardziej urzekł mnie pierwszy :))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie miałam czasu żeby przejrzeć ten magazyn, ale Twoje makijaże jak zawsze świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny makijaz:D wyjatkowo przypadl mi do gustu:) bede tu wpadac z cala pewnoscia:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!