niedziela, 6 stycznia 2013

Mariza Care&Colour 22 - królewski burgund

Witam:-)
Ostatnio strasznie podobają mi się ciemne odcienie lakierów,wyglądają bardzo elegancko na paznokciach.Swojej Przyjaciółce podarowałam lakier Golden Rose w bardzo podobnym kolorze,strasznie mi się spodobał,a zapomniałam całkiem,że posiadam bardzo podobny odcień z Marizy.Leżał sobie zaszufladkowany i czekał na swoją kolej,no i się doczekał.Jest to cudny,metaliczny odcień burgundu/ dojrzałej wiśni,piękny odcień,którego prawdziwy szał ujawnia się w sztucznym świetle,pięknie połyskuje,a błysk nie jest tandetny.Nie wszystkie metaliczne lakiery mi się podobają,ten tak...


Od producenta:
Szybkoschnąca i wytrzymała emalia do paznokci. Zawiera prowitaminę B5 oraz wapń dzięki którym wzmacnia paznokcie i zapobiega ich rozdwajaniu się.

Cena: 7,60zł / 10ml


Lakier ma fajną konsystencję,nie gęstnieje,pędzelek raczej cienki,ale fajnie maluje.Trwałość średnia ok 2-3 dni,za to szybko wysycha i nie jest drogi.
Tak prezentuje się w sztucznym świetle

A tak w dziennym
Poniżej lakier Mariza w połączeniu z Jolly Jewels 103 Golden Rose,kolejny post będzie właśnie o tym biżuteryjnym lakierze:-)
 Pięknie prezentują się też nowe lakiery Mariza z limitowanej kolekcji "Brilliant",zauroczyły mnie:-)
Lakiery Mariza dostępne są w sprzedaży bezpośredniej,serię Care&Colour i Brilliant można dostać w najnowszym katalogu.
Na zdjęciach lakieru widnieje numer 22,ale obecnie ten kolor można dostać pod numerem  katalogowym 2320.


16 komentarzy:

  1. fajny jest :) mam coś podobnego z LNC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor bardzo w moim typie, ogromnie mi się podoba!

    Fajne to połączenie z Jolly Jewels, choć ta seria nie jest w moim guście to do takich łączeń jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio bardzo podobają mi się wszelkie burgundy,na całych paznokciach też fajnie się prezentuje to złoto z Jolly jewels,ale zbyt długo nie da się nosić takiego koloru,w zdobieniach lepiej wygląda;-)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. niby taki ciemny w buteleczce,ale tak jak pisałam bardzo urokliwy,zwłaszcza w sztucznym świetle super wygląda:-)

      Usuń
  4. Jestem zakochana w lakierze GR, ale Mariza też pięknie się prezentuje. Mnie również oczarowała nowa kolekcja Brilliant-szkoda, że nie mam dostępu do tych lakierów... :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraziłaś mnie tym kolorem:-)A lakiery Mariza jedynie u konsultantki popytać,bo cena przyjazna:-);-):*

      Usuń
  5. Za marizą jakoś nie przepadam, sparzyłam się kiedyś lakierem do paznokci. O niemal, że identycznym odcieniu bordo pisałam kilka dni temu, ale z Golden Rose. Stał się moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten kolor za mną chodził,zamówiłam go,ale z myślą o Przyjaciółce i do niej powędrował jako prezent,ale z mojego Mariza jestem też zadowolona,odcień jest bardzo bardzo zbliżony:-)

      Usuń
  6. Przepiękny burgund! Wygląda iście królewsko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się Kasiu:* W następnym poście ozłociłam go troszkę;-)

      Usuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!