czwartek, 17 stycznia 2013

Niespodzianka od Pastereczki

Dzień Dobry:-)

Kiedyś przeglądając blogi trafiłam do Asi Pastereczki klik,spodobało mi się u niej i dodałam się do obserwatorów,niedługo po tym,otrzymałam wiadomość od Asi,że jestem 175 osobą,która dołączyła do jej społeczności i że,chce mi wysłać upominek...Hmm, na początku zdziwiło mnie to ogromnie,czemu akurat ja...ale po raz kolejny przekonałam się,że w tym światku blogowym są właśnie takie osoby jak m.in Asia,które tak poprostu od siebie,chcą drugiej osobie coś podarować.Nie wiedziałam,czy podać adres..czy nie...ale z drugiej strony sama lubię coś od siebie komuś dawać i nie chciałam sprawiać Asi przykrości,
no i wczoraj otrzymałam od niej małą paczuszkę,w środku był bardzo sympatyczny liścik:-)

W środku był pędzelek,bardzo sprężysty,nada się do nakładania pomadek lub eyelinera lub poprostu do bardzo precyzyjnego nałożenia cienia,bardzo mi się podoba,nie mam takiego w swojej kolekcji.

W środku były też dwa pigmenty w odcieniach,które bardzo mi pasują,Asiu jak możesz to napisz mi z jakiej firmy pochodzą?:-)

Kiedyś widziałam u Asi  podobne kolczyki,które mi się podobały i teraz mam bardzo podobne.Są takie delikatne i strasznie mi się podobają.

Asiu,bardzo,bardzo Ci dziękuję za ten upominek,za gest,za serce włożone w przygotowanie...
Nie znam Cię,ale ten gest mówi sam za siebie,poprostu brak mi słów,mogę tylko napisać,że ja też lubię sprawiać innym radość,dlatego będę musiała Ci się jakoś odwdzięczyć:-)
Dziękuję i Pozdrawiam Cię serdecznie,ja cieszę się z nawet najdrobniejszych rzeczy:*

Na końcu pragnę poinformować,że dzisiaj ukaże się długo oczekiwany 1 numer magazynu:-)

Zapraszam na Facebooka klik




25 komentarzy:

  1. ooo co za fantastyczna okładka gratki

    OdpowiedzUsuń
  2. Magazyn zapowiada się ciekawie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Doceniam u ludzi taką bezinteresowność, to rzadka cecha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podarunki od Pastereczki są zawsze bardzo dopasowane :) Mam od Niej kilka pędzelków z tej samej firmy co Ty, w tym jeden ten sam. Bardzo go lubię.

    Stawiam, że to miki z Coastal Scents ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo miły gest :) też uwielbiam niespodzianki, a ta na pewno była bardzo trafiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, ta gazeta chyba będzie całkiem ciekawa... :) Ładne kolory pigmentów - zwłaszcza ten po lewej, wpadający w stare złoto. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie świetne to wszystko! Super niespodzianka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne cienie, cudowny gest ze strony Pastereczki ;-0.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emotka niezbyt adekwatna ;-)). Sorki za pomyłkę!

      :-)

      Usuń
  9. jaka miła niespodzianka :))) a kolczyki, sama bym takie przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nareszcie pierwszy numer ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że są jeszcze takie pozytywne osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna paczuszka :) Uwielbiam niespodziewajki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że są jeszcze takie dziewczyny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super! Bardzo miły prezent a kolczyki wprost przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo miły gest ze strony Pastereczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!