czwartek, 17 stycznia 2013

Isana,Żel pod prysznic z Żurawiną i Białą herbatą - przyjemność i odprężenie;-)

Jestem totalnie uzależniona od pysznych zapachów,zwłaszcza z nutami owocowymi,dlatego bardzo się ucieszyłam,gdy w moje ręce trafił wzbogacony ekstraktami z żurawin i białej herbaty, limitowany zimowy żel pod prysznic firmy Isana,dostępny w Rossmannie.

Dzisiaj nie będę się wiele rozpisywać,bo za długo nie ma nad czym dumać...

300 ml butelka żelu to koszt 3,99zł, w promocji kupimy jeszcze taniej

Zapach urzekł mnie od pierwszego kontaktu,kiedy uchyliłam wieczko,poczułam zapach lekko kwaśnej żurawiny,poczułam też świeżość i lekką słodycz- coś pięknego,zapach to jeden z największych atutów tego żelu,bo oprócz tego jest tani jak waciki,spełnia swoje zadanie doskonale i jest przyjazny dla skóry.

Konsystencja żelu jest w sam raz,pieni się bardzo dobrze,nie wysusza naskórka,jest wydajny,czego by tu chcieć więcej? Może tego, by edycje limitowane nie znikały tak szybko,bo jak nie będzie potem dostępny,to ja będę za nim tęsknić,mam jedynie nadzieję,że kolejny limitowany żel Isany,będzie również taki fajny jak ten,bo jestem usatysfakcjonowana,prysznic z tym żelem sprawia mi przyjemność i daje odprężenie:-)
W składzie nie ma parabenów i to dodatkowy plus,choć nawet gdyby tam były,to i tak bym go poleciła,jest to produkt,którym myjemy się i spłukujemy.
Serdecznie polecam ten żel,jeśli lubicie takie zapachy w umilaczach kąpieli,to śmiało możecie włożyć go do koszyka,jeśli go znajdziecie;-)Ja się z nim bardzo polubiłam:-)I jak kusi Was ta lilmitowana edycja?

19 komentarzy:

  1. a ja nie mogę nigdzie na niego trafić, ciągle wykupiony ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale się nie dziwię;-)życzę powodzenia,może uda Ci się go dostać:-)

      Usuń
  2. o kurczaczek, muszę kupić, bo też lubię takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obecnie jest moim ulubieńcem pod prysznicem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety rzadko bywam w Rossmannie, mam go daleko od domu. :(
    Kusząco wygląda ten żel;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam zapach żurawiny! Muszę go koniecznie niuchnąć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba muszę się wybrać do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może się skuszę skoro wszystkie tak go polecacie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka kupowała go przy mnie - nie pierwsze jej opakowanie. Również jest z niego zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go, pięknie pachnie :) W ogóle bardzo polubiłam się z Isanowymi żelami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś go wąchałam. Jak dla mnie bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. mam już drugą butelkę - jeden z ładniejszych z Isany! :) zdecydowanie mógłby zostać w ofercie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dawno nie byłam w Rossmannie, ale może jeszcze uda mi się zdobyć ten żel, bo kocham żurawinę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!