środa, 23 stycznia 2013

Zestaw kosmetyków Madame L'Ambre wygrywa....

Cześć dziewczyny!

Na początku pięknie dziękuję wszystkim za udział w konkursie z Madame L'Ambre klik,bardzo przyjemnie mi się czytało Wasze komentarze z odpowiedziami,czasem ze zdziwioną miną i przyznam,że nie wiedziałam,którą odpowiedź wybrać,bo było kilka fajnych;-)Ostatecznie wybrałam odpowiedź 
Luny707, która napisała tak:

Mamy 2 odpowiedzi - jedna męża, druga moja.
Męża - Jak sama nazwa wskazuje, jest to kobieta wyciągnięta z bursztynu po 60 mln lat hibernowania. Jest to więc, prehistoryczna wersja Olivii Dunham z Fringe'a :D
Moja - Bursztynowa Dama jest według mnie silną, acz subtelną kobietą. Uwodzi swoim dyskretnym czarem, olśniewa naturalną urodą. Czasami szalona, nieugięta. Niczym Sarah Bernhardt, muza czasów secesji, uosobienie swej epoki. Matka-polka, pracoholiczka i dobra koleżanka każdej z nas.


Magdaleno,bardzo spodobała mi się Twoja wizja Madame L'Ambre -"Bursztynowej Damy",ale też  spodobała mi się odpowiedź Twojego Męża,więc musisz mu teraz dać wielkiego buziaka,bo zestaw kosmetyków Madame L'Ambre wędruje do Ciebie:-)
Serdecznie gratuluję:-)
Czekam na adres do wysyłki nagrody:-)
Pozdrawiam

16 komentarzy:

  1. O Jezusicku no pierwszy raz w życiu!!! I do tego mała wygrana w lotka, normalnie chyba szczęście w miłości mnie opuszcza :P Dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyni! Cudne te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Należało jej się :)) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam Cię do The Versatile Blogger. Mam nadzieję, że zechcesz wziąć udział w zabawie :)
    http://foto-aanjaa.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!