piątek, 4 stycznia 2013

Kropeczkowy manicure z Orly i p2

Dzień Dobry:-)
Ostatnio na dworze tak ponuro,niebo jest takie szare,bez koloru,aby poprawić sobie humor,postanowiłam zrobić sobie taki wesoły manicure kropeczkowy.Każdy go zna,ja od dawna chciałam go zrobić,ale wizja kropkowania jakoś zniechęcała mnie...niepotrzebnie:-) Nawet będąc chorą z przyjemnością wykonałam manicure,który jest bardzo łatwy do wykonania.Potrzebujemy dwóch lakierów oraz tzw.sondę do robienia kuleczek,wykałaczka też może być;-)Paznokcie malujemy na bazowy kolor,a potem drugim wybranym robimy kropeczki.Najlepiej wylać sobie odrobinę lakieru na kawałek tekturki,mi dobrze służy karta telefoniczna;-)
Jakiś czas temu dostałam  3 lakiery z firmy Orly i jeden z nich wyjątkowo kojarzy mi się z czystym bezchmurnym błękitnym niebiem,pochodzi z kolekcji Happy Go Lucky,a jego  nazwa to Frisky!Kolekcja Happy Go Lucky zainspirowana została trendem wyzwolenia. Są to cztery żywe, zalotne kolory emanujące nieposkromioną kobiecą energią. 
Kolor jest śliczny,lubię niebieskości,ten kolor dodaje energii i naprawdę poprawia mi humor:-)
Zobaczcie:-)
   
Na moich paznokciach Frisky jako kolor bazowy, kropeczki wykonałam lakierem 
 p2 040   Pink Hyacinth  [klik]  

W opakowaniu znalazłam też równie pozytywne kolory,bardzo świeży kolor zieleni i neonowy róż o ciekawym satynowym wykończeniu,będą idealne na wiosnę;-)
Który Wam się najbardziej podoba?
Frisky ma cudny kolor,kremowe wykończenie i jest bardzo dobrze napigmentowany,praktycznie jak kładę grubszą warstwę,to kryje za pierwszym pociągnięciem,ale wolę nałożyć dwie cieńsze.Konsystencja idealna jak dla mnie,nie mam problemu z zalewaniem skórek i całkiem szybko schnie.Akurat ten kolor spisuje się bardzo dobrze i pod względem krycia i trwałości,nie mogę mu nic zarzucić,jakość bardzo dobra.

Butelka ma pojemność 18ml i opatentowaną ergonomiczną nakrętkę GRIPPER CAP.Ta nakrętka jest świetna,taka jakby gumowa,nie wyślizguje się z palców,świetnie się  ją trzyma i ułatwia malowanie paznokci.Pędzelek jest raczej wąski,ale fajnie się rozkłada podczas malowania.Pojemność jak dla mnie za duża jak dla jednej osoby,ale można też dostać taki kolor w wersji mini i jest to chyba bardziej ekonomiczna opcja i napewno tańsza.Duża butelka 39zł 18ml,mała 5,4 ml 17,99zł.Lakiery nie są najtańsze,nie wiem jak z trwałością pozostałych lakierów Orly,bo opinie mogą być różne,ale jak narazie to ze swoich jestem bardzo zadowolona,kilka kolorów wygrałam też w zeszłym roku:-)


Dostępne u polskiego dystrybutora: ORLY 
A tutaj moja inspiracja;-) Wspominałam wakacje i na myśl przyszły mi lody o smaku gumy balonowej,uwielbiam je!A,że jestem chora,to tylko mogłam się obejść smakiem i przenieść kolory na paznokcie;-)


Lakier różowy neonowy VA VA VOOM wykorzystałam dosyć dawno temu do cieniowanych paznokci,kolor tego lakieru jest cudny,idealny na lato;-)
Więcej zdjęć TU
Zachęcam do kropeczkowego manicure,naprawdę poprawia samopoczucie:-)
Buziaki


65 komentarzy:

  1. Jeeeejuu... te lakiery są boskie! Przepiękne kolory! Ah... no zakochałam się♥

    OdpowiedzUsuń
  2. idealnie!!!
    mnie najbardziej podoba się zielony :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Ci to wyszło, nie dziwię się, że poprawił humor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy przez swoje życie kupię jakiś lakier Orly, zbieram się i zbieram ale jak się zbiorę to przepuszczę gotówkę jak nic ;) Ta trójeczka jest przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam wypróbować sobie pierwsze lakiery mini,mniejsza strata,a wtedy wypróbujesz czy warto wydać większą ilość gotówki;-)

      Usuń
  5. Wspaniałe są te kropeczki i pozostałe lakiery również. Genialne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Beatko:-)jakby były równiejsze to byłabym bardziej zadowolna;-)

      Usuń
  6. Cudowne manicure! Kolory są ekstra i ta Twoja inspiracji hihii ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kropeczkowy mani :)
    Szkoda, że nie mam wprawy do robienia takich kropek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy pomocy sondy to nie jest takie trudne,zachęcam:-)

      Usuń
  8. bardzo ładnie Ci to wyszło, kojarzy mi sie z jakimiś słodkimi babeczkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) lody,babeczki,a ja jak nie chora to stop dla słodyczy;-)

      Usuń
  9. Nic dziwnego, że poprawiają humor... Wyglądają słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Ale ja wolę takie kolorki latem :) Lakiery Orly są strasznie duże i nie wiem czy byłabym w stanie je zużyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery dostępne są także w wersji mini o pojemności 5,4 ml,pisałam o tym w poście;-)Dla mnie nie ma różnicy czy lato czy zima,jeśli coś fajnie wygląda i poprawia mi humor,zwłaszcza kiedy siedzę w domu taka chora;-)dziękuję za odwiedziny:-)

      Usuń
  11. ale ładne kolory, bardzo optymistyczne
    na przekór pogodzie za oknem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie taki był zamiar,niebo jest takie smutne,ja też byłam;-)

      Usuń
  12. Bardzo pozytywny!! I narobiłaś mi ochotę na lody:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D to zaraźliwe;-)A znasz ten smak:-)?polecam,bo są pyszne!

      Usuń
  13. Niebieska bajka!!!!! fantastyczny kolor!! <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba piękne, i kropeczki i ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ty wykonałaś tak idealnie koliste tycie kołeczka :) mnie za chiny nigdy nie chcą wyjśc ta ładnie <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam na fb. :) bardzo starannie wykonane! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają ultra słodko i uroczo :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  18. ten niebieski kolor Orly bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wesoły mani :) Basiu pomyślności w Nowym Roku ;-*

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tych kropeczkowych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki słodki mani, podoba mi się ;-)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie słodziaki na paznokciach :).

    OdpowiedzUsuń
  23. ale super to wyglada - naprawde swietny pomysl:)))) urocze te kropeczki .. ach te kolorki przecudne:)))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny ten kropeczkowy mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. pieknie tu.
    oczywiscie dolaczam sie do obserwatorow
    zapraszam www.kamulesss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się,że spodobało Ci się u mnie,zapraszam ponownie;-)

      Usuń
  26. śliczny cukierkowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. przeurocze połączenie kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Hi Basia! These nails are really nice! I like the effect! Following you back dear:) Kisses and happy sunday! xo

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana, świetne te kropeczki :) dawno nie robiłam takiego mani ;) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też robiłaś podobny mani i od tamtej pory miałam te kropeczki przed oczyma;-)buziaczki Słońce!:*

      Usuń
  30. Urocze kropeczki, całość prezentuje się bardzo ... wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!