piątek, 25 stycznia 2013

To już 10 lat!

Dzisiaj jeszcze wpisik dosyć prywatny,ale szczęśliwymi wiadomościami należy się dzielić:-)Z moim mężem znamy się prawie 14 lat,a od 10 lat jesteśmy małżeństwem.Czas płynie tak szybko....Dopiero co pamiętam jak przygotowywałam się do ślubu....Był to 25 styczeń 2003r.Dzisiaj obchodzimy 10 lecie naszego ślubu. 
Pamiętam jak dziś,nie było wtedy grama śniegu,uwierzycie,że wyszłam przywitać Pana Młodego i gości bez futerka:-)Potem już je zabrałam oczywiście...pamiętam też kilka wpadek;-)
Rano obudziłam się z opryszczką na ustach,nie ma to jak pójść do ślubu z wielką bombą,ale trzeba było się jakoś zakamuflować;-)Makijażu nie robiłam sama,udałam się do kosmetyczki,dzisiaj pewno sama bym sobie poradziła,choć nie był to makijaż marzeń,bardzo dobrze się w nim czułam;-)Miałam straszną tremę,brakowało mi tego dnia mojego Ś.P Taty,ale wierzyłam,że jest ze mną:-)
Z domu wyprowadził mnie brat,którego bardzo kocham,jest sporo starszy,zawsze mogę na niego liczyć i mieszka obok mnie:-)Z tego zdenerwowania nie mogłam przypiąć mojemu Tomkowi bukieciku na klapę marynarki,o zgrozo,ale udało się:DW kościele miałam bardzo poważną minę,ale nie pomyliłam się wcale:-)To był piękny dzień,pełen emocji,wzruszeń i szczęścia,to szczęście trwa do dzisiaj,a miłość jest jeszcze silniejsza,mamy dwóch synków:-)
Zegar tyka,nasze twarze oczywiście się zmieniły,starzejemy się:D,przytyło nam się,czasu nie zatrzymamy,ale najważniejsze,że nasze uczucia są stałe,jesteśmy wciąż razem i wciąż szcześliwi, choć wiadomo czasem różnie to bywa,ale najważniejsze to to,że zawsze dążymy do zgody:-)
Jutro jedziemy to uczcić,jeszcze nie wiem jak i gdzie,zapewne będzie to czysty spontan,planować nie lubię,bo potem zawsze coś wyskoczy i nici z wszystkiego:D

10 lat temu;-)Miałam zrobione pasemka i dziwną grzywkę,nie śmiać się;-)Portret wisi na ścianie:-)

Teraźniejszość:-)Wyglądamy zapewne inaczej;-)
Włosy mam naturalne,gdzieś tam na końcach jeszcze pozostałości po blondzie,choć przyznam,że korci mnie strasznie coś zmienić,ale napewno nie będą to pasemka,wyleczyłam się z nich po tym,jak miałam popalone włosy...Nigdy wiecej pasemek,siwków prawie nie mam,chyba?Nie zauważyłam;-)
Bezbarwna henna Cassia Khadi mnie kusi,ale sama nie wiem,narazie jest ok,może na wiosnę coś mnie natchnie i coś zmienię?Z drugiej strony jak pomyślę o tej męczarni z farbowaniem i odrostach to mi się odechciewa,zbyt długo pracowałam nad tym,by doprowadzić moje włosy do naturalnego koloru;-)
Fajnie tak powspominać ten jakże ważny dzień w życiu każdej kobiety:-)
A Wy mężatki?Jak wspominacie swój ślub,miałyście jakieś wpadki?Czy wszystko poszło po Waszej myśli?Chętnie poczytam;-)
Miłego weekendu Kochane:*
Basia

74 komentarze:

  1. ooo kurczę strasznie się zmieniliście, to musiał być piękny dzień ! :) Ja w tym roku będę obchodziła 4 rocznicę związku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 10 lat to sporo:-)Mój syn starszy w tym roku skończy 10 lat,a młodszy 6;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratulacje:) ja w tym roku w sierpniu dopiero 4 rok bede obchodzić z mężem:) ale znamy sie juz prawie 9 lat ( licze z 4 latami malzenstwa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również gratuluję,my ogólnie 14 lat się znamy:-)

      Usuń
    2. Ty byłaś poważna ja za to mało co ze stresu nie wybuchłam śmiechem:P

      Usuń
  4. Gratulacje!!! U mnie w tym roku latem bedzie 5 rocznica:) Wpadek też miałam mnóstwo, ale dla nas liczyla sie "ta" chwila i była niezapomniana:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam stosunkowo niedawno, bo we wrześniu. Obeszło się bez większych wpadek, chociaż... Mój ślubny pomylił obrączki i usilnie chciał mi założyć swoją :D
    Gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  6. u nas w tym roku, w czerwcu bedzie tez okraglo mianowicie 5 :) Ja tez mialam w kosciele bardzo powazna mine i niektorzy pytali czy nie pomylilam uroczystosci ;) Zycze Wam kolejnych wspanialych, pelnych milosci lat i oczywiscie pociechy z chlopakow :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to opisałaś.
    Gratuluję!
    Ps. teraz wyglądacie o niebo lepiej ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu m w tym roku z mężem będziemy obchodzić 14 rocznicę ślubu to tyle ile wy jesteście razem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Ani się obejrzysz, to będą srebrne gody! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje ;D Zdecydowanie korzystniej Ci w takich włosach jak masz teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu zdecydowanie korzystniej wyglądasz teraz, a twój mąż zmężniał :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeeej, jaki przyjemny post, pochłonęłam jednym tchem!
    Ogromne gratulacje dla Was i oby tak dalej, albo i lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślub zimą musi być piękny! a Wy jacy młodzi byliście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje :)
    Niezły staż :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluje rownej dysi :)
    zycze kolejnych lat wspolnych w zdrowiu i szczesciu jak i milosci !
    ja po slubie w tym roku bede 15 lat a w ogole prawie 20 :D szok!
    dodam,ze piekniejesz z wiekiem jak i zazdroszcze braku siwych , u mnie ich jest sporo ,nawet bardzo sporo,ale to po mamie ehh ,ona w wieku 30 lat byla biala jak golabek ...nawet moj Natanek ma 2 siwki,ale facet akurat szpakowaty jest przystojny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w maju minie dopiero roczek po ślubie :) Gratulacje z Okazji dziesiątej rocznicy i życzę dalej wytrwałości :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Maż nie do poznania! Ale Ty Basiu tak samo kwitnąco wyglądasz dziś, jak w dniu ślubu! Czytając te Twoje wspomnienia myślałam o swoim chłopaku.. ciekawe, czy i Nam uda się dotrwać do ślubu, a potem do jego okrągłych rocznic. Na razie szykuje nam się za niecały miesiąc 4 rocznica związku. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. do konca zycia i jeden dzien dluzej:) super ze trafilas na idealnego meza:) pewnie bywaja male sprzeczki wiadomo ale tyle lat razem na pewno was jeszcze bardziej do siebie przywiazalo:) buziaczki:***

    OdpowiedzUsuń
  19. Mimo,ze minelo 10 lat,Wy nadal wyglądacie na pięknych,młodych i zakochanych!;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! :) Ja nie mogę się doczekać kiedy i u mnie i TŻta ten dzień nadejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! Ty się bardzo zmieniłaś na plus :) Lepiej Ci w ciemniejszych włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. gratulacje Basiu :) ja bede to przezywac w tym roku w czerwcu a znam Mojego Mareckiego juz 8 lat :) mam nadzieje, ze jutrzejszy dzisn bedzie bardzo radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję :)
    Twój mąż 'wydoroślał' teraz, w dniu ślubu wyglądał tak młodziutko ;) Piękną parą jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje Basiu i kolejnych pieknych lat w milosci i zgodzie:) Udanego swietowania!

    OdpowiedzUsuń
  25. Basiu, ogromne gratulacje, piękna rocznica! :)
    Czas tak szybko mija. Sama całkiem niedawno szykowałam się do ślubu, a zaraz minie nam 3 lata. :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie ta data też jest wyjątkowa, dziś także obchodzę 10 lecie ale naszego poznania na mojej studniówce:) a 6,5 roku jesteśmy po ślubie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. uroczy wpis :) gratulacje dla Was! ja w tym roku również obchodzę 10lecie, jednak związku, nie małżenstwa ;) na malzenstwo jestem za malo odwazna ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. piękna okrągła rocznica. gratulacje i kolejnych stu lat razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. O ja!! Ale młodziutka byłaś :) Ja w tym roku wychodzę za mąż, przygotowania w trakcie i już jest sporo emocji i nerwów. Nie wiem jak to będzie w dniu ślubu. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję i życzę kolejnych szczęśliwych, wspólnie przeżytych lat:)

    Podoba mi się ten kok, w jakim poszłaś do ślubu:) Poza tym miałaś pięknie podkreślone usta:)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratulacje :) Jak dla mnie teraz wyglądacie lepiej niż wcześniej, bez urazy oczywiście :) Chyba szybko wyszłaś za mąż? :)
    Ja ze swoim jestem 5 lat w związku, co dalej nie wiem. Nic nie planuje :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje stażu i życze nadal duuużo miłości! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję i życzę wielu następnych szczęśliwych lat!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja nadal wspominam dzień swojego ślubu jako ten najpiękniejszy w życiu :) Co prawda do 10 rocznicy jeszcze musimy trochę poczekać, ale póki co dobijamy czwartej :) Ale dla takich dni jak ten mogę wychodzić za mąż co roku :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję i życzę wielu następnych szczęśliwych lat!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratulację z okazji rocznicy:) Nastepnych kolejnych szczesliwych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale sie zmienilas :) duzo duzo milosci :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale młodziutko wychodziłaś za mąż. 10 lat za Wami, a Wy wciąż młodzi. :) Gratuluję i życzę wieeeeeeeelu następnych rocznic! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pamiętam jak dziś ten dzień a było to już ponad 3 lata temu:) w tym roku będzie 4:)choć znamy się 7 lat:)to dalej wszystko pamiętam, ślub to niezapomniana chwila:) gratuluję Wam tak długiego stażu i życzę kolejnych lat:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratulacje !! U mnie w tym roku 6 lat :). CO do Was Ty się mało zmieniłaś, powiedziałąbym wręcz że wyglądasz młodziej i dużo lepiej. Po mężu widać , że się zmienił. NA foto ślubnym to taki jeszcze chłopak a teraz to już facet. Czas zdecydowanie działa na Twoją korzyść a włosy masz śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  41. 10 lat a wyglądasz młodziej niż na ślubie i to mimo ciemniejszych włosów ;) Gratuluję jednego i drugiego :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję :) i życzę szczęśliwych dni w miłooości !:)
    Ja ze swoim Lubym jesteśmy w związku ponad 5 lat:),
    ale do ślubu jeszcze trooochę ;)))

    OdpowiedzUsuń
  43. ja jeszcze przed ślubem. :) ładnie razem wyglądacie. :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Basiu, granulacje dla Was :) Życzę dużo miłościa i szczęścia :)

    Włosy masz piękne i nie potrzebna Ci farba :) Śliczne są :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Teraz wyglądacie po prostu trochę poważniej ale jeszcze nie staro, w żadnym wypadku :)
    Grzyweczka wyjątkowo oryginalna :D
    Dużo miłości na kolejne lata :*

    OdpowiedzUsuń
  46. 10 lat! Serdecznie gratuluję okrągłej rocznicy i życzę wielu kolejnych dziesięcioleci spędzonych w zdrowiu, szczęściu i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Gratuluję :)
    Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Basiu wszystkiego naja naj - ja swoj slub pamietam - zapomnialam bukietu przy oltarzu zabrac .... okrecilismy sie i trzy kroki do przodu .. wow nie mam bukietu .. tam zostal.....no:)))) makijaz sama sobie zrobilam aha i tez kiedys ´bylam blondi :))))) teraz farbuje na ciemny braz - lepiej sie w tym kolorze czuje
    pozdrawiam - piekny wpis!!!!

    OdpowiedzUsuń
  49. - tego swojego bukieciku nie ze jakis z oltarza zabieralam ... :))))))

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratulacje :) U mnie w lipcu będzie 11 lat odkąd jesteśmy razem, a w sierpniu minie dopiero 2 rocznica ślubu :) Pozdrawiam i życzę duuużo miłości i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  51. wow wielkie gartulacje i oby tak jeszcze ze 100 lat:) hehe to co piszesz o swoim slubie heeh mialam podobnie w paru rzeczach ale dalam rade i teraz tylko mozna wspominac :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Serdeczne życzenia!!! Dla mnie dzień ślubu był najpiękniejszym w życiu. Kocham mojego Męża... Życzę Wam 100 lat razem!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Gratuluję takiego stażu:) Ty niewiele się zmieniłaś, ale mąż już znacznie - oczywiście na jeszcze lepsze:)

    Jeśli dałaś radę wyhodować naturalne włosy to nie farbuj ich już. Sama mam ten problem, ale staram się być dzielna. U mnie dopiero odrastają.

    OdpowiedzUsuń
  54. Basiulka serdecznie Wam gratuluję! Szczęścia na kolejne wiele wiele lat życzę z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  55. To tak jak ja z mężem,10 lat obchodziliśmy 18 stycznia-łza w oku się kręci-Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  56. Gratuluje tak pięknej rocznicy. Dużo szcześcia i miłości wam zyczę :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepięknie razem wyglądacie-gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Basia nic tylko trzeba powiedzieć- GRATULACJE!!! Bycie razem jest naprawde trudne, ale jeżeli miłość jest prawdziwa to warto walczyć, żeby zmieniać coś na lepsze i trwać w tym co jest dobre...Życzę Wam wielu współnych radośći i dużo zdrowia bo to najważniejsze, a resztę samemu można sobie poukładać..Buziaki dla Was

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratulacje! Życzę kolejnych wspólnie spędzonych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  60. piękna rocznica! u mnie to jeszcze przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluję życzę Wam jeszcze wielu wspólnych dziesiątek! :D
    Ja jestem mężatką dopiero od pół roku i z jednej strony wciąż przeżywam ślubno-weselne emocje, a z drugiej strony małżeństwo jest to dla mnie stan tak naturalny, że nie wyobrażam sobie innego życia, a przede wszystkim z z nikim innym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do wpadek na ślubie, to bardzo chciałam aby w ten czerwcowy dzień była piękna słoneczna pogoda. I co? Oczywiście cały dzień było zimno, niektórzy goście byli w płaszczach. No i oczywiście przelotnie padało. Największy deszcz lunął tuż po naszym wyjściu z kościoła. Ale wtedy nie przejęłam się w tym w ogóle. Stwierdziłam, że to nawet romantyczne :)

      Usuń
  62. gratuluje...i jeszcze 10,20,30...100!lat i jeszcze więcej :)aa jakie śliczne zdjęcia tacy młodzi i piękni! Miałaś kiedyś jasny blond na włoskach?oo naprawdę uroczo

    OdpowiedzUsuń
  63. Ale ciepły wpis :-) Życzę wam dużo radości i wspólnych szczęśliwych lat!
    Basiu, zawsze byłaś piękną kobietą :-*

    OdpowiedzUsuń
  64. :) Gratulację :) U mnie w tym roku trzecia rocznica ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. Dziewczyny bardzo,bardzo Wam dziękujemy:* Postaram się odpisać w olnej chwili,jeszcze raz pięknie dziękuję za miłe słowa i życzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  66. gratulację! dużo szczęścia i miłości życzę na kolejne lata ;)
    uważam, że teraz wyglądasz lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratuluję rocznicy :) Wszystkiego dobrego! Miło się czytało takie wspomnienie po latach!

    OdpowiedzUsuń
  68. szczęścia! ten post daje nadzieję hehe;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!