niedziela, 6 stycznia 2013

Golden Rose Jolly Jewels 103 - cudne złotko w duecie z królewskim burgundem Mariza Care&Colour 22

Od zawsze kocham brokaty...Biżuteryjne lakiery Jolly Jewels spodobały mi się od początku kiedy je zobaczyłam w sieci...Jeden z nich dostałam w prezencie od Oli:*
To lakier Golden Rose
Jolly Jewels nr 103
Poj.10,8ml
Cena 12,90zł

Jolly Jewels 103 to przepiękny lakier brokatowy,jestem nim zachwycona,zakochana i jeszcze mogłabym tak wymieniać....
To cudny złoty lakier z migoczącymi zielono-złotymi i różowymi drobinkami oraz jasno różowymi plasterkami miodu,coś pięknego!
Pędzelek średnio wygodny,konsysytencja gęstawa,dlatego lepiej kłaść dwie cieńsze warstwy,które w zupełności wystarczą do pełnego krycia.Lakier szybko schnie i zawsze poratował mnie w sytuacji,kiedy musiałam szybko pomalować paznokcie i wyjść.Położony na całą płytkę wygląda ładnie,ale mi się spodobał jako dodatek do ciemnych lakierów.
Czytałam,że jest słaby jakościowo,ja nie mogę tak powiedzieć,bo u mnie trzyma się bardzo dobrze,jak to lakier brokatowy,zmywa się troszkę ciężko,ale nie tragicznie.Odkąd używam bazy Peel Off z Essenece,zmywanie to nie problem.Choć baza ma też minusy- o tym wkrótce....;-)Bez bazy też nosiłam i nawet nie tak ciężko schodził jak inne brokaty,które posiadam.
\
Poniżej Golden Rose Jolly Jewels 103 z lakierem bazowym Mariza Care&Colour 22 [ klik]
 A teraz zdjęcia w świetle sztucznym,lakier Mariza wygląda jeszcze piękniej,a złota biżuteria jeszcze piękniej lśni:-)Połączenie idealne,królewski burgund z otoczką złota:-)
Choruję na jeszcze jeden kolor z numerkiem 106,cudny brokat zielono-fioletowo-złoto/żółty KLIK,zakochałam się w nim!
Piękne te lakiery,ale nie wszystkie mnie kuszą;-)

A jak Wam się podoba moje złotko?



66 komentarzy:

  1. Mam ten lakier i bardziej mi się podoba, ale chyba samodzielnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. samodzielnie też fajnie,ale wolę go łączyć:-)

      Usuń
  2. Złoteczko cudne, ale ja mam ostatnio uraz do takich wynalazków po używaniu podobnych cudów na Sylwka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co się stało? Dlaczego? Niestety lakiery brokatowe nie należą do najprostszych w usuwaniu,za to pięknie się prezentują?

      Usuń
  3. tak mi się wydaję, że to najlepsza seria jaką Golden rose kiedykolwiek wypuściło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciekawa,choć w serii Rich colour też podoba mi się kilka kolorów:-)

      Usuń
  4. To połączenie jest super, ale już pisałam :D
    Solo nie lubię, nie trafia do mnie ta seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że przypadło Ci do gustu:-)Mnie też cała seria nie kręci,ale te dwa kolory są boskie!

      Usuń
  5. ten jolly jewels mi chyba najbardziej sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odkąd go zobaczyłam zauroczył mnie,a jak dostałam to szczerze pokochałam:-)

      Usuń
  6. cudowny jest!! piekny!! widziałam złotko z czarnym lakierem..zn w butelce razem paskudne...to jets piekne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam ten lakier z GR - jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny:) Muszę w końcu kupić te lakierki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku chciałam wszystkie,ale po oglądnięciu swatchy spodobały mi się trzy:-)

      Usuń
  9. bardzo podoba mi się ten lakier!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudowny mani :-* Przepięknie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Powiem tylko jedno słowo WOW ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że lakier przypadł Ci do gustu. Faktycznie jest bardzo ładny, a te połączenie przepiękne :) aż zatęskniłam za moim wigilijnym mani ;) buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dzięki Tobie mogę się nim cieszyć,dziękuję jeszcze raz:*

      Usuń
  13. Śliczny jest ten lakier bardzo podoba mi się ta seria ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. seria bardzo udana,ale podobno nie wszystkie lakiery są takie same jakościowo...

      Usuń
  14. mam to śliczne złotko, ale jeszcze nie zdebiutowało na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. efekt jak dla mnie taki sobie, ale moze na zywo to wyglada lepiej, ciezko zrobic zdjecie dobre, ostatnio sama probowalam i wyszlo tak fatalnie, ze odpuscilam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie zdjęcia z brokatami czy to lakierami czy w makijażach jest cieżko ująć tak jak wyglądają na żywo,ale już w samej buteleczce widać co lakier sobą reprezentuje:-)

      Usuń
  16. na pierwszych zdjęciach ten lakier przypomina mi olejek z Nuxe:) a tak w ogóle to bardzo ładny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście troszkę przypomina,przez kształt buteleczki i nakrętkę:-)

      Usuń
  17. łał, obłędne połączenie! No to teraz czuję się już skuszona na to złotko GR :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyszło.;) Ja jak próbuję coś tak ozdabiać, to mi nigdy nie wychodzi. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natallie to nie jest trudne,ja nakładam pędzelkiem tuż przy wolnym brzegu i tak popycham do środka;-)dziękuję:*

      Usuń
  19. nawet ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę ten lakier chyba po raz setny ale w tym połączeniu chyba podoba mi sie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie boskie! :o
    zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny ten lakier :) uwielbiam złote kolory na paznokciach, ale te lakiery tak ciężko się zmywają, nie posiadam specjalnego topu pod nie, że aż odechciewa się malować. Połączenie z bordowym - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Syllunio,top(baza z essence kosztuje ok 9zł)z nią brokat już nie jest problemem,z tym,że sam brokat jest znacznie trwalszy na paznokciach,zmywałam go solo i aż tak źle się nie zmywał jak inne lakiery ,które posiadam;-)

      Usuń
  23. W połączeniu z burgundem wygląda niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię tego typu zdobienia :)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio bardzo kuszą mnie takie brokatowe lakiery do paznokci. :) Niestety moje paznokcie są teraz w opłakanym stanie i żaden lakier nie wygląda na nich atrakcyjnie. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko,moje też nie są szczególnie fajne,bywały lepsze okresy,całkiem niedawno opiłowałam je na równo z opuszkami i teraz odrastają,mam wieczny problem ze skórkami,a niestety wiele prac robię domowych i niestety odbija sie to na moich dłoniach,polecam Ci kąpiele paznokci w oliwie z oliwek,najlepiej pogrzać,dodać troszke olejku rycynowego,cytryny i miodu,żółtko i tak 10-15 minut moczyć:-)

      Usuń
  26. Odpowiedzi
    1. jeden z piękniejszych lakierów w tej kolekcji:-)

      Usuń
  27. Według mnie jest piękny sam w sobie i szczerze żałuję, że wzięłam inny kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne połączenie! Idealne na Wigilię :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny lakier..wygląda tak wieczorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lakier piękny i śliczne paznokcie... Dla mnie niestety i tak się nie nadaje przy moich robótkach :P każdy lakier mi schodzi.. :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fantastyczne połączenie kolorów, też robiłam podobny mani z tym samym Jolly Jewels :)

    OdpowiedzUsuń
  32. przepiękne jest to złotko od GR, a w tym połączeniu po prostu obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  33. Te połączenie dwóch lakierów świetnie ze sobą współgra ;)



    Podoba mi się ten blog i zostaję w nim na dłużej i zapraszam
    również do siebie
    http://magda-ladybebe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!