piątek, 1 lipca 2011

Sunshine Award

Jakiś czas temu zostałam wyróżniona  w zabawie Sunshine Award przez SHE WOMAN 
Jest mi bardzo miło z tego powodu :)
Zapraszam na blog Oli
http://shewoman-blog.blogspot.com/ 
 DZIĘKUJĘ :* I przepraszam, że z takim opóźnieniem wstawiam posta, ale obiecałam i słowa dotrzymuję:-) 

 Zasady Sunshine Award:

1.Podziękować za wyróżnienie.
2.Zamieścić link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
3.Wkleić logo wyróżnień.
4.Przekazać nagrodę do 10 blogów.
5.Zamieścić linki do tych blogów.
6.Powiadomić nominowane osoby. 
7.Stworzyć listę rzeczy, które czynią Cię szczęśliwą.

Sunshine Award wędruje do: tutaj zapraszam wszystkie osoby, które chciałyby odpowiedzieć na ten tag, wiele z Was już go zrobiło, a te, co nie, mają teraz szansę, zapraszam:-)

Co czyni mnie szczęśliwą?

1. Rodzina, bycie mamą - radość wynikająca z wychowywania dzieci, choć czasem bywa ciężko...
 2.Wycieczki rowerowe - uwielbiam wypady na rower
3. Makijaże- kocham malować, zwłaszcza kogoś
4. Lody czekoladowe- uwielbiam
5. Kosmetyki - zawsze sprawiają mi radość, a te wygrane podwójną
6. Dzielenie się z drugą osobą, jestem szczęśliwa gdy mogę wywołać uśmiech na twarzy drugiej osoby
7.Niedzielne obiady u teściowej :D
8.Prowadzenie tego bloga:-)
Zapewne jeszcze by się coś znalazło, ale te rzeczy pierwsze mi przyszły na myśl:-)
Pozdrawiam:-)


4 komentarze:

  1. Widzę, że mamy trochę z sobą wspólnego :D Pod "radosnymi punktami" numer 2,3,4,5,6 i 8 mogę podpisać się bez wahania obiema rękami!;) Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Prozerpine cieszę się, pozdrawiam również!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, na mojej twarzy wywołałaś ogromny uśmiech :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Olu, cieszy mnie to ogromnie:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!