niedziela, 29 stycznia 2012

Pomadka kolagenowa Mollon Cosmetics Volume Lipstick Nr 7 -kuszące usta w czerwieni

Jest coś,co nigdy nie wychodzi z mody....Napewno mała czarna,napewno perły, jeans i klasyczna elegancka,sexowna czerwień ust i paznokci...

Nie każda kobieta ma odwagę ubrać swoje usta w kolor czerwony,jednakże uważam,że każda z Nas powinna mieć w swojej kosmetyczce właśnie taką pomadkę,która doskonale ożywia twarz,dodaje charakteru,czerwień na ustach jest zawsze modna,ale trzeba dobrać odpowiedni odcień do swojego typu urody.I oczywiście,aby nasza pomadka ładnie się prezentowała,cera musi być ujednolicona,bez zaczerwienień.
Wybieramy albo odcienie chłodne,albo ciepłe.

Dzisiaj chciałam pokazać Wam piękną pomadkęVolume Lipstick Mollon Cosmetics
Nr 7 o nazwie Ognista czerwień

cena ok 15zł

Producent pisze:
Kolagenowa formuła pomadki wygładza i uelastycznia skórę ust, zwiększa objętość warg i wypełnia ich kontury, sprawia, że są one wyjątkowo pełne i zmysłowe.
Unikalny, luksusowy kompleks Maxi Lip optycznie powiększa usta oraz dodaje im uwodzicielskiego blasku.



Pomadka zawiera aktywne składniki:
Maxi lip - kompleks na bazie kolagenu, wygładza usta, przywraca sprężystość i elastyczność skórze, opóźnia procesy starzeniowe, optycznie powiększa usta
Olejek z kiełków pszenicy - bogate źródło nienasyconych kwasów tłuszczowych i witaminy E; chroni przed nadmierną utratą wody, szkodliwym promieniowaniem UV i wolnymi rodnikami; uelastycznia i wygładza naskórek
Olejek monoi - nadaje skórze miękkość, jedwabistość, chroni przed szkodliwym wpływem czynników zewnętrznych i słońca, a także przed utratą wody
Olej meadowfoam - naturalny olej roślinny, nadaje skórze gładkość, jedwabistość, działa zmiękczająco, głęboko nawilża, nie pozostawia uczucia tłustości, ciężkości.

Dostępnych jest 12 kolorów klik
Plusy:
- śliczne opakowanie,miłe dla oka,złote z ornamentem, trwałe( metalowe)
- świetna pigmentacja, kolor jest piękny, na żywo zdecydowanie intensywniejszy
- szminka ślicznie pachnie jakby waniliowym kremem
 -  bardzo miękka, kremowa,bardzo przyjemnie się rozprowadza,ale osobom, które nie mają wprawy w malowaniu ust zwłaszcza takimi trudnymi kolorami polecam zaopatrzyc się w dobry pędzelek
 - bardzo dobrze kryje - jest to typowo kryjąca szminka
 - nadaje bardzo ładny połysk naszym ustom
 - zmiękcza usta,wygładza i nie wysusza, lśni na nich jak błyszczyk
- trwałość jest przyzwoita
Minusy:
-trudno się zmywa
Ogólna ocena 4+/6


Ogólnie,to jest to fajna pomadka,kolor jest piękny i cieszę się,że ją mam,napewno bez lusterka się nią nie pomalujemy,ale warto poświęcić dla niej chwilkę czasu,bo efekt na ustach jest tego wart:-)



A Wy nosicie czerwień na ustach?
Buziaki








 

40 komentarzy:

  1. ŁAŁ! :D Świetna szminka! I masz bardzo ładne usta ;) Ja w czerwieni wyglądam jak gejsza, bo mam malutkie usta, ale z chęcią popatrzę na inne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:-) A próbowałaś modelować usta konturówką i dopiero wypełnić pomadką?Może lepszy by był błyszczyk w żywszym kolorze,który optycznie powiększy usta:-)

      Usuń
  2. Śliczny kolor! Ja nie noszę czerwieni na ustach, kompleks wąskoustej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne usta piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda przepięknie! Lubię czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w innym kolorze tą pomadkę i ją bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie wiele dobrego czytałam o tych pomadkach,zaraz idę zerknąć do Ciebie jaki masz kolor:-)

      Usuń
  6. Kobiecy kolor i fantastyczne opakowanie pomadki [lubię takie rzeczy :) ] - no i oczywiście Twoje usta ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest rzeczywiscie sliczne i zawartość bogata:-)

      Usuń
  7. fantastyczna szminak piekny kolor a Twoje usta kuszace:)))ja musze nabyc taka prawdziwa czerwona i sie przelamac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko czerwień jest dla każdego,kwestia wyboru odcienia:-)Możesz zawsze na początek kupić taką lżejszą pomadkę w czerwieniach i powoli sie przyzwyczajać:-)

      Usuń
  8. jaki kolor<3 pięknie podkreślił twoje usta

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna czerwień, od czasu do czasu i u mnie czerwień zagości na ustach ale to raczej od wielkiego bum :) ostatnio w wigilię miałam czerwień na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super,a ja miałam ostatnio na zabawie karnawałowej:-)

      Usuń
  10. Efekt wspaniały! Ja zazwyczaj unikam takich kolorów, bo dodają mi lat niestety :( A chętnie bym czasem ponosiła.

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja nie potrafię sobie pomalować ust takim kolorem :/
    już pomijając fakt, ze się w nim w ogóle nie czuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwień nie należy do łatwych kolorów,ale dobry pędzelek i konturówka ułatwią zadanie:-)

      Usuń
  12. Ładny kolorek, choć jeszcze nie dojrzałam do takich nasyconych czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helen,zawsze na początek można wybrać pomadke lżejszą w formie balsamu albo błyszczyk,wiem,że czerwień jest dość odważna,ale kiedyś bałam sie,a teraz mając ją na ustach czuję się wyjątkowo i kobieco:-)
      P.s niedługo wstawię notkę o drugiej pomadce w czerwieni,ale o lżejszej konsystencji,może taka Ci się spodoba:-)

      Usuń
  13. podoba mi się czerwień na ustach, ja nie mam odwagi jednak jej nosić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czasami noszę czerwienie zwłaszcza zimą, latem prawie wcale :)
    odcień bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeju.. jak mi się podoba czerwień na ustach! Tylko na moich mi się nie podoba ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. boję się takich kolorków, ale opakowanie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudowna czerwien! coz za ponadczasowy kolor, uwielbiam! :) i masz sliczny zarys ust, taki rowniutki i pelny. mam nadzieje, ze taka szmineczke masz w swoim codziennym kuferku makijazowym ;)

    pozdrawiam
    artlook4u.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor polecam,bo jest naprawdę śliczny i pomadka mega napigmentowana,aż ciężko ja zmyć;-)Usta obrysowałam też konturówka;-)

      Usuń
  18. Śliczny kolor, szukam czegoś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana masz przepiekny kształt ust. Czerwona pomadka wyglada na nich bajecznie. Tylko pozazdroscic.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!