niedziela, 15 kwietnia 2012

Avon Ultra Color Rich POUT czyli nudziaczek,ale nie nudny.....



Kochani, jak zaczął się Wasz niedzielny poranek? U mnie nie najlepiej, pogoda pod psem...Od świąt jestem mocno przeziębiona,angina trzyma mnie dalej,zero checi na cokolwiek,co można zauważyć pod postacią mniejszej ilości notek na bloga,ale tęsknię za Wami,więc dzisiaj kolejny post pomadkowy.

Kochani,wiem,że mam ładne usta i na nich wiele pomadek nosi się dobrze,proszę Was bierzcie pod uwagę to,że każdy ma inny kolor czerwieni ust i u każdego ta sama pomadka może wyglądać inaczej;-)
Dzisiaj pokażę Wam pomadkę o nazwie POUT z serii Avon Ultra Color Rich.Jest to pomaka kremowa o takim lekko satynowym wykończeniu,nie perłowa,nie jest też całkowicie matowa.Kolor ma bardzo delikatny,ja bym powiedziała,że jest to taki nudziaczek z tonami różowo/brzoskwiniowymi.
Kolor jest bardzo uniwersalny,praktycznie każdemu powinien pasować.

Napewno sprawdzi się do mocnego makijażu oczu,kiedy to chcemy,aby nasze usta wyglądały naturalniej.Idealna do dziennego makijażu.
Sama pomadka jest średnia,nie utrzymuje się długo,nie nawilża jakoś specjalnie,lubi podkreślić wysuszone usta,ale ładnie się rozprowadza i nie roluje,przynajmniej u mnie.
Sam kolor zasługuje na największy plus i głównie dla koloru kupię ją ponownie.Uwielbiam ją,jak zresztą też inne pomadki Avonu, uważam,że właśnie pomadki są mocną stroną tej firmy.

Na promocji obecnie kosztuje ona 18,90, troszkę dużo,bywała po 15,90.
Ocena: 3/6

Miłej niedzieli Wam życzę:*


67 komentarzy:

  1. Śliczny nudziak ;) Bardzo ładny kolor do codziennego makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor ładny, ale skoro jakość taka sobie, to chyba nie warto kupować... Ostatnio się przejechałam na kosmetykach Avonu, więc szybko niczego tej firmy nie kupię xP

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie przeważnie pomadki nie trzymają się długo,najbardziej trwała jest pomadka z serii Colordisiac,uważam,że każda firma ma buble i perełki,ale wiem też,że człowiek jak trafi raz na bubel,to nie chce już ryzykować.Ja pomadkę pokazuję,bo może ktoś ze wzgledu na kolor mu odpowiadający zakupi,nawet ze względu na średnią trwałość,bo nie jest też najgorsza,ale trwała super też nie jest;-)

      Usuń
  3. ładny kolor:) ja lubię pomadki z Avonu, są przyzwoite :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor ma bardzo ładny :) u mnie też paskudna pogoda, aż nic mi się nie chce... Dużo zdrówka Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ją i lubię :) taka właśnie naturalna jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i świetnie prezentuje się na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racie kolor jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kuruj się i wracaj szybko do zdrowia ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedena z moich ulubionych pomadek Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomadek z Avonu jeszcze nie miałam. Może teraz się na jakąś skuszę.
    Ładny, delikatny kolor :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem z kolorem jest trudno trafić,ten kolor jest z tych bezpiecznych:-)

      Usuń
  11. Wracaj szybciutko do zdrowia kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolor jest piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ta pomadka wciąż jest :)) sto lat temu gdy byłam konsultantka uwielbiałam ją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga,ty byłaś konsultantką:D Widzisz,ten kolor chyba wciąż na topie:-)

      Usuń
  14. piękne usteczka masz i każdy kolor wygląda na nich ślicznie :) zdróweczka ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Poliii i pamiętam wiesz o czym,ale jakoś wciaż mi coś wchodzi w drogę;-)

      Usuń
  15. Bardzo mi się podoba ;) szukam właśnie nudziaka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pomadka nie wyglada trupio na ustach,nie jest to typowy korektorowy kolor nude,ale taki ładny:-)

      Usuń
  16. Te szmineczki sa bardzo fajne:) tez wszystkim polecam

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że jakość średnia, kolorek uniwersalny. :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolor bardzo przyjemny, ale do kosmetyków katalogowych mam ambiwalentny stosunek i raczej ich unikam...

    OdpowiedzUsuń
  19. ależ cudowny kolor! <3
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczny kolor, przemyślę zakup :) mam pomadki od Avon i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  21. Faktycznie, kolor stanowi ogromny atut tej szminki! Wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak Kasiu,kolor jest bardzo ładny i dlatego tak ją lubię:-)

      Usuń
  22. Ładny nudziak niestety nie lubię kosmetyków katalogowych typu Avon czy Oriflame, bo wiele razy się naciełam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,ja też się kilka razy nacięłam...ale i tak jak mi coś się spodoba to zamawiam:-)

      Usuń
  23. na prawdę piękna! sama boję się kupować kolorówkę z firm katalogowych, gdyż niestety kolory na ustach odbiegają od przedstawionych, często dosyć mocno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się zgadzam,dlatego warto poprosić wcześniej o próbkę:-)

      Usuń
  24. Mam kilka pomadek z Avonu i uważam, że są całkiem ok, a gama kolorystyczna mi odpowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. kolorek jest śliczny, szkoda, że ma taką marną ocenę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nio nie dam jej więcej,bo miałam lepsze pomadki:-)

      Usuń
  26. Basiu na twoich ustach faktycznie pieknie wyglada. Tez ja mam ale u mnie takie kolorki hmm... nie sprawdzaja sie najlepiej. Ciezko wiec mi wybrac cos dla siebie. I podobnie jak ty rowniez lubie ja za kolor choc tak jak piszesz taka swietna to ona nie jest. Ja wklepuje ja palcem i wtedy wygladam jako tako;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja normalnie maluję i bardzo mi ten kolor pasuje;-)

      Usuń
  27. Bardzo ładnie wygląda ten kolor na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ja chce miec takie usta jak Ty;) kolorek pomadki bardzo fajny. pozdrawiam i zdrowka zycze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki kochana,a usta to już w genach odziedziczyłam po mamie;-)

      Usuń
  29. Kolor jest bardzo ładny;) Zdrowiej:*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny kolor. U mnie poranek podobny, jak u Ciebie...pogoda makabryczna i w dodatku choroba :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale fajny kolorek:) i wcale nie nudny:)

    OdpowiedzUsuń
  32. mam podobny odcień tylko że nie z Avonu. Na ustach wygląda calkiem fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Swego czasu namiętnie paćkałam się tym kolorem. Fajnie, że mi o nim przypomniałaś, jest do czego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  34. oooo ja ją bardzo lubie:) jest taka naturalna po prostu cud miod i orzeszki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie kolor zapowiada się super :) Na co dzień nosze dość mocny makijaż oczu, więc muszę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!