niedziela, 31 marca 2013

Życzenia :)

Moi Drodzy :)
Dzisiaj Wielkanoc, pragnę złożyć Wam serdeczne życzenia,przepraszam,że dopiero teraz,ale uwierzcie znaleźć chwilę czasu to ostatnio wyczyn...wieczna bieganina,przygotowywanie,jutro mam gości,więc też trzeba będzie zadbać o ich jak najlepsze samopoczucie ;)Mam nadzieję,że spędzacie czas świąteczny ciepło,radośnie,w zdrowiu,w gronie bliskich,życzę Wam wspaniałego jutrzejszego dnia :)
Nie wiem czy przypadkiem nie pomyliłam Świąt :D Jest tyle śniegu,że śmiało można ulepić zajączka wielkanocnego :)
Ściskam Was ciepło!
Buziaki - Basia

17 komentarzy:

  1. jako nowa obserwująca i nowa blogowiczka zarazem również życzę Ci wszystkiego co najlepsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogodnych, radosnych i spokojnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :) Zdrowych, radosnych i rodzinnych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt dla Ciebie i rodzinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu, życzę Ci rodzinnych, spokojnych Świąt i troszkę odpoczynku od tej bieganiny ;)!

    OdpowiedzUsuń
  6. O taaaak, ja chyba sobie ulepie zająca :D wesolych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesting and inspirational blog you have!

    What do you think about following each other? GFC,FB,Twitter?

    www.donnaiveh.blogspot.com

    ciao xoxo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie dziękuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu kiedy wrócisz? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!