poniedziałek, 12 września 2011

Bielenda BIKINI BIOECO Balsam po opalaniu ZŁOTA PERŁA

Dzisiaj recenzja już przedostatniego produktu jaki testowałam z Bielendy 

 BIKINI BIOECO Balsam po opalaniu ZŁOTA PERŁA
 Cena: ok 17zł / 250ml

: Od producenta:
 
- podkreśla opaleniznę
- złote drobinki rozświetlają skórę i optycznie rozmywają wszelkie jej niedoskonałości
- redukuje oparzenia słoneczne, regeneruje skórę
- nawilża, wygładza i zmiękcza naskórek

- KAŻDY RODZAJ SKÓRY
 - BEZ POCHODNYCH ROPY NAFTOWEJ
- BEZ PARABENÓW
- BEZ PEG( Glikole polietylenowe)

Wszystkie składniki kosmetyków zostały przygotowane na bazie naturalnych składników roślinnych posiadających certyfikat ECO CERT.


Tego lata balsam po opalaniu "Złota perła" był u mnie szczególnie stosowany w okresie urlopu nad morzem.Na tyle spodobało mi się jego działanie, że używam go do tej pory,ponieważ dzięki niemu,moja opalona skóra prezentuje się bardzo ładnie nawet w tej chwili.Był świetnym uzupełnieniem mleczka do opalania SPF20 również z serii Bikini.Przyjemny zapach umila stosowanie.Konsystencja średnio gęsta,balsam świetnie się rozprowadza,nie pozostawia tłustej powłoki,dobrze nawilża,ale nie na bardzo długo.Daje fajny efekt rozświetlonej i promiennej skóry,jakby muśnietej słońcem.Zawiera sporo drobinek,które jednak nie są nachalne,bardziej widoczne w słońcu,większość drobinek zostaje na dłoniach po rozprowadzeniu,dlatego ręce trzeba odrazu umyć po aplikacji.Bardzo go lubię stosować,zwłaszcza na ręce i nogi oraz dekolt.Jeszcze troche mi go zostało,bo jest wydajny,dlatego póki jest słoneczko,będę się balsamować.Myśle, że sprawdzi się on także na wieczorne wyjścia,czy imprezy,nada skórze zdrowy i świetlisty wygląd.

  Ogólna ocena 4+/5 
 
Ja to chyba taka sroczka,bo od zawsze lubię  wszystko co się błyszczy:-) A Wy lubicie efekt rozświetlających drobinek na ciele?



Basia:-)

12 komentarzy:

  1. ja też jakoś nie lubie drobinek :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubie rozswietlajace balsamy, ten ladnie blyszczy na skorze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przyznam szczerze , że bardzo lubię taki efekt ;) ja mam balsam rozświetlający z 4pory roku - i efekt? bardzo duże złote drobiny. Tu widzę delikatny rezultat co mi się bardzo podoba :) W przyszłym roku na pewno poszukam tego balsamu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentuje. Wydaje mi się, że z takim balsamem nasza skóra zawsze wygląda lepiej. Lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Balsam po opalaniu z Avonu dawał bardzo podobny efekt na skórze, kiedyś go używałam :)
    Ten produkt również wydaje się fajny, a rozświetlające drobinki są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bardzo lubię drobinki na opalonym ciele<3

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię ten balsam ale tylko latem. Jest naprawdę super, najbardziej podobają mi się drobinki, które świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten balsam, bardzo go lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię taki efekt na opalonej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Latem bardzo lubię rozświetlające balsamy-skóra pięknie prezentuje się w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!