piątek, 23 września 2011

I przyszła Jesień- zeszłoroczna sesja

Witajcie Kochani, dzisiaj mamy pierwszy dzień Jesieni,choć nie jest to moja ulubiona pora roku,to bardzo lubię klimat jesieni,kolorowe liście na drzewach,lubię spacery po lesie,zbieranie kasztanów...Dzisiaj przypomniała mi się zeszłoroczna sesja ze śliczną modelką Agnieszką,chyba nie pokazywałam  tutaj zdjęć makijażu,więc jeśli macie ochotę zobaczyć,to zapraszam:-)
Już nie pamiętam dokładnie listy kosmetyków,ale cienie to były Miss Rose i Inglot,podkład Rimmel Lasting Finish,zestaw do konturowania Sleek,baza pod cienie Elf,cake eyeliner Kryolan,więcej nie pamietam,wybaczcie;-)




Jak widać makijaż zrobiony modelce był kolorowy:-)

A jakie są Wasze jesienne makijaże,lubicie kolor czy bardziej stonowany makijaż?


Pozdrawiam 

 

23 komentarze:

  1. Cudny makijaż... :)) i modelka bardzo ładna :) moje codzienne makijaże nie są zależne od pory roku, a raczej od mojego nastroju i tego na co aktualnie mam ochotę, więc nawet jesienią lubię pobawić się kolorami ;) buziaki Kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, koniecznie muszę go wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny:) makijaż w podobnej kolorystyce wrzucałam kilka miesięcy temu na mojego bloga:) osobiście wolę na jesień brązy, śliwki, fiolety, granat i ciemny róż:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny makijaż i śliczna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny makijaż no i modelka śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ostatnio prezentowałam na blogu bardzo podobny makijaż :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż. Piękna modelka, ma bardzo wyrazistą urodę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam ten makijaż, jest wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny makijaż :)
    ja lubię na jesień kolory takie jak złoto, brązy, beże .. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna modelka ;)

    Ja jeśli już używam jakiegoś koloru, to brązy i beże ;) jakoś jeszcze nie radzę sobie z wielobarwnym makijażem oczu :)

    Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne kolory! na radosna i słoneczna jesień!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się takie połączenie kolorów. Modelce idealnie to pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż Basieńko.
    I ja oczywiście wolę makijaż na soczysto :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny makijaż, bardziej wiosenny niż jesienny, ale piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu kawał dobrej roboty :) Nie wiedziałam, że masz takie zdolności! Modelka ma bardzo charakterystyczną urodę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny makijaż. :) Bardzo mi się takie podobają, lubię je na oku, jednakże bardziej lubię superwyraziste szminki, a z nimi czasem się gryzie, więc często z tego powodu wybieram brązy. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny makijaż na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuję Wam za komentarze,cieszę sie, że makijaz się spodobał,fajnie jak będzie dla kogoś inspiracją:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super makijaż! Bardzo lubię kolorowe makijaże. I koniecznie wyraziste (może bez przesady, ale lubię, jak na oku coś widać). :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny makijaż! uwielbiam takie kolory :) no i modelka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!