czwartek, 29 września 2011

Sesyjnie

Witam Kochane:-) W ubiegły czwartek,pojechałam na sesję,gdzie wykonałam 2 makijaże.Poznałam dwie młode przesympatyczne i zwariowane dziewczyny,Mariolę i Kasię.Zdjęcia wykonała równie przemiła młoda fotograf  Marta Gworek z którą już miałam przyjemność współpracować.Pogoda dopisała, atmosfera podczas sesji była niesamowita,usmiechów było co nie miara, te chwile zostaną na zawsze w mej pamięci.Właśnie to lubię najbardziej,poznawać nowe ciekawe twarze,fajne osóbki,mam  nadzieje, że jeszcze kiedyś się z nimi spotkam
A teraz porcja zdjęć,napiszcie jak Wam się podobają?Dziewczyny były bardzo zadowolone:-)

Mariola 




Kasia






 I razem:-)



                                                                                                                                  Pozdrawiam 

 

31 komentarzy:

  1. super sesja Basiu, widać po zdjeciach że udana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia;) Prześliczne makijaże;)))

    OdpowiedzUsuń
  3. super sesja, i te uśmiechy na twarzach... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne cieniowanie :) Kolorki u Marioli bardziej przypadły mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  5. widać, że to była pozytywna sesja :) dziewczyny mają świetne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawę śłiczny makijaż a szególnościa ten pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja. Dziewczyny mają śliczne makijaże i ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oba makijaże bardzo bardzo mi się podobają :) chciałbym umieć tak malować, ehh :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne makijaże- masz talent do tego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzecie zdjęcie - pięknie widać, piękny make-up ;)Podoba mi się bardzo połączenie tych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super Basiu i nawet ty jesteś na zdjęciu, bardzo ładny makijaż i fajne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne, śliczne kolory na powiekach u pierwszej dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne makijaże! Zazdroszczę dziewczyną takiego profesjonalnego makijażu ;) Świetna sesja musiała powstać!

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że super się bawiłyście, a co za tym idzie zdjęcia nie mogły wyjść źle. A makijaże cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne makijaże i zdjęcia :)

    a razem wyglądacie jak siostry :D

    OdpowiedzUsuń
  16. YYY makijaż piękny! Sesja fajna. Modelkom mówię nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że sesja się udała :) makijaże piękne :) buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Mooncat,Daria's makeup,angees,BbetiStyle ,jjjustii,Katsuumi,blizniaczki09, craving for beauty ,simply_a_woman,Bella,Independent Woman,tylkokasia,Invierno Beauty,Malwina,anikowa101 ,agabil1 dziękuję Wam dziewczyny za miłe słowa:*****

    Anula ja profesjonalistką nie jestem,ale staram sie jak moge i wkładam wiele serca w to co robię:-)

    White Pearl oj zabawy było co nie miara,dziewczyny sa bardzo wesołe i szalone:-)

    Przeszkoda dziękuję,kochana ja jstem od nich kilka lat starsza;-)

    lolita76548 to nie są profesjonalne modelki,dziewczyny dopiero zaczynaja,chciały sobie zrobic fajna sesję i myśle, ze sie udała jak na pierwszy raz:-)

    SheWoman Kochana :**8

    OdpowiedzUsuń
  19. sukienka boska :) bardzo kobieca :)śliczna..

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne makijaże. :)) Choć chyba odrobinę bardziej podoba mi się ten na oczach Marioli. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. redhead dziękuję:* A wiesz mi chyba też:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne dziewczyny! Mariola na pierwszym zdjęciu ma nieziemskie oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne makijaże! można się dużo nauczyć i czerpać z nich inspiracje :) świetna robota!
    pozdrawiam i zapraszam, oraz zachęcam do obserwowania :)
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  24. Turkusoowa dziekuję za odwiedziny:-)
    MadameBijou a juz ide zagladnać:D
    SweetPerelka miło,że Ci sie podoba :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!