wtorek, 13 września 2011

Pierre Arthes- lakiery- mięta i żółtko:-)

To chyba jedne z najczęściej noszonych przeze mnie kolorków tego lata,szczególnie miętowy podbił moje serce,miałam go też często na stopach:-)Prześliczny kolor.O lakierach Pierre Arthes pisalam już wcześniej [klik], więc jeśli jesteście ciekawi ,to zapraszam do poprzedniego wpisu o tych lakierach.Ja kupuję je w małym sklepiku kosmetycznym:-)
Zdania nie zmieniłam, bardzo przyzwoite lakiery w dobrej cenie(6.50zł) Przy pierwszej warstwie troszkę smużą,mietowy wygląda dobrze już po 2 warstwach,natomiast żółty po 3-ech.Jestem zadowolona z tych lakierów.Niektórzy nie lubią żółtego,ale ja lubie nosić nietypowe kolory i często je zmieniać:-)

 Pierre Arthes L10


Pierre Arthes L02 


Który Wam przypadł do gustu:-)?

Basia:-) 

39 komentarzy:

  1. mi się już nieco przejadły mięty, a za żółtym nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 lakier jest świetny :), a żółty jak żółty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie letnie kolory teraz na jesień coś szukam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet w jesień lubię czasem mieć cos kolorowego na paznokciach co mi poprawia humor:-)

    Malwinko paczuszka już poszła do ciebie:*

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie się baaardzo ta cytrynka podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie miętka, żółtko za bardzo jaskrawe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super ;) oba mi przypadły do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za żółcią na paznokciach, ale mięta <3 ahhh, ale niestety ja idealnej nie mogę znaleźć, Twoja jest przepiękna !

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardziej podoba mi się żółty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na żółty bym się skusiła, zwłaszcza do opalenizny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden z ładniejszych żółtych kolorów :) Taki żywy, ale jednocześnie nie neonowy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne i wyraziste kolory

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie ten błękit najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zolty ladny, ale ten mietowo blekitny ma naprawde fajny odcien, nie kazda mieta (czy blekit) mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  16. oba bardzo mi się podobają, ale chyba jednak wolę miętę :))
    Masz piękne paznokcie!:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. ten błękitny wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekny odcień z tego L10, a poza tym to bardzo fajny masz kształt paznokci! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oba są super. Nie widziałam nigdy tych lakierów, a szkoda; co do pazurków masz bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne kolorki! zazdroszczę paznokci!

    OdpowiedzUsuń
  21. zółty bardzo fajny, nigdy nie miałam lakieru zółtego u ciebie bardzo ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  22. turkus bardziej mi się podoba, piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  23. zdecydowanie miętowy, aczkolwiek na tak ładnych paznokciach jakie Ty masz, to chyba każdy kolor zaprezentuję się ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Moje serce również miętowy podbił :*

    OdpowiedzUsuń
  25. MoodHomme,jjjustii ,Maggie,dziękuję za komplement,paznokcie sa ok,ale skórki wokół nich juz nie;-)
    Sylvia nie sa idealne,bez lakieru już tak ładnie nie wygladają;-)

    Dziękuję Kochane za odwiedziny,widzę, że większość z Was lubi miętę:D

    Olu cieszy mnie, że lakier tak Ci sie spodobał:*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja średnio przepadam za żółtym kolorem .. kiedyś miałam lakier w tym kolorze.. ale mnie nie urzekł :)
    Za to mięta jest świetna, zawsze na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jak zobaczyłam najpierw ten miętowy to myślałam, że mi się podoba, ale ten żółty zdecydowanie bardziej!

    OdpowiedzUsuń
  28. Honoratko,żółty ładnie wyglada na paznokciach,nie jest neonem,tez bardzo go lubię:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne kolorki ;]

    http://z-perspektywy-ani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna mięta ;-)

    będzie mi bardzo miło, jeżeli wypowiesz się w kwestii rozdania:
    http://be-lucky-girl.blogspot.com/2011/09/zapowiedzi.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!