sobota, 3 września 2011

BIKOROWY MAKIJAŻ - paletka Nr.16 odcienie chłodne

Dzień Dobry.Wczoraj zaprezentowałam cienie BIKOR o Nr.16 [KLIK], pomyślałam również o makijażu,abyście mogły zobaczyć jak wygladają na oczach.Ja jestem zachwycona.Zapraszam do oglądania:-)

Makijaż wykonałam cieniami BIKOR Nr.16- są to odcienie chłodne


 Do twarzy zastosowałam:
BB Cream Lioele plus puder mineralny Jadwiga
Bazę pod cienie Stay On Hean
Tusz do rzęs Avon Magnify
cieniuteńka kreska przy linii rzęs cake eyeliner Kryolan+ pędzelek Nr.10 BIKOR 
Na  brwiach była świeża henna, więc troszke ciemniejsze wyszły
Na ustach błyszczyk MaxFactor Peach Rose



W słoneczku 

 Zdjęcia robione w świetle dziennym i z fleszem. I jak Wam się podoba?:-)

Życzę wspaniałego weekendu!
Basia 

31 komentarzy:

  1. Oczy masz pomalowane fantastycznie :)

    U mnie nowa notka- zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. porządne cienie, porządnie napigmentowane!
    Makijaż- bajka ;) super , super, super ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda, cienie warte uwagi z pewnością.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczne kolory... zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej ! Jaki piękny makijaż ! :D
    http://kosmetolook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. w słońcu bardzo ładnie się mieni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne te kolory...Basiu piękne zdjęcia...co do zadanego pytania to powiem Ci że używam zwykłego painta + balans kolorów oczywiście gimnastykuje się z aparatem po wszystkich pokojach żeby było
    cokolwiek widać..

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twoje makijaże Basiu, rób ich dla nas więcej!
    :*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki Kochane za komentarze,super, że cienie Wam sie tak spodobały, postaram się robić makijaże częsciej,tylko nie zawsze mam ten lepszy aparat,czasem pożyczam:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaz, uwielbiam takie kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten makijaż- jakie kolory! Cienie same w sobie są śliczne, nie widziałam jeszcze tak ładnych metalików.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny makijaz! Naprawde bardzo mi sie podoba:)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  14. przepięknie dobrane kolory :) prześliczna jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, zmiany są cały czas :) dziękuję :*
    a peeling niedługo zacznę używać, zobaczymy jak się sprawdzi u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu śliczny makijaż, rewelka pigmentacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Greatdee ja napewno kupię jeszcze inne odcienie:D
    poliii dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba się i to nawet bardzo :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!