piątek, 23 września 2011

MOLLON & EVERYDAY MINERALS: zapowiedź

Dzisiaj jeszcze szybka notka z zapowiedzią.Niedawno otrzymałam dwie przesyłki i chciałam Wam pokazać co w najbliższym czasie będzie  można zobaczyć na moim blogu:-)

Pierwsza paczuszka,to zestaw kosmetyków mineralnych od Everyday Minerals 
Kosmetyki te nie zawierają środków zapachowych,parabenów,sztucznych barwników i wszelkich innych niezdrowych substancji chemicznych.

Na  stronie
możecie dowiedzieć się co nieco o firmie oraz zobaczyć ofertę sklepu 


W paczuszcze otrzymałam zestaw  "Snow Angels"

W sam raz na zimę - limitowana edycja dostępna przez limitowany okres czasu! Każda kosmetyczka jest ręcznie malowana wodnymi farbkami w Austin. Delikatne, pięknie lśniące odcienie - idealne na karnawałowe przyjęcia!
opis pochodzi ze strony 



W skład zestawu wchodzą:

Róż “Short Cake” - opakowanie Mini (2,5 g.)
Róż “Cookie Sheet” - opakowanie Mini (2,5 g.)
   Cień do powiek “Christmas Carol” – Travel Size
 Cień do powiek “Silver Bell” – Travel Size
Cień do powiek “Sleigh Ride” – Travel Size

Dodatkowo otrzymałam pełnowymiarowe opakowanie korektora mineralnego
Abbott's Perk Me Up

Serdecznie dziękuje Pani Małgorzacie Terleckiej i zespołowi sklepu Everyday Minerals,za możliwośc testowania kosmetyków mineralnych.


 Kolejna paczuszka,tym razem od firmy MOLLON Cosmetics


 Mollon Cosmetics to istniejąca od 2006 roku, dynamicznie rozwijająca się marka kosmetyków do makijażu i pielęgnacji paznokci. Nasze produkty zaliczane są do dekoracyjnych, ale także doskonale pielęgnujących skórę twarzy i paznokcie.

W swojej bogatej ofercie posiada kosmetyki w bardzo szerokiej gamie kolorystycznej, tak by w pełni zaspokoić oczekiwania i stale rosnące potrzeby każdej kobiety.
Nasze kosmetyki to produkty innowacyjne, o modnym, nowoczesnym designie, doskonałej jakości i atrakcyjnej cenie.
Kosmetyki marki Mollon Cosmetics dostępne są w sklepach kosmetycznych i drogeriach na terenie całego kraju.

Z ofertą firmy możecie zapoznać się na stronie

Ja z produktami Mollon miałam pierwszy kontakt na pracowni podczas zajęć z manicure klasycznego, nasza pani zawsze chwaliła lakiery ich do paznokci i kazała nam sobie zakupić i na nich ćwiczyć.

A moja paczuszka zawierała:


SMOOTH FINISH
-Preparat Wygładzający do paznokci

- 3 lakiery z serii MOLLON PROFESSIONAL PRO

-  UTWARDZAJĄCY LAKIER DO PAZNOKCI( 3Free – wolne od toluenu, formaldehydu i DBP)
DESERT ROSE
MORROCAN VELVET
oraz
- szybkoschnący lakier nawierzchniowy TOP COAT 
 -  pomadka kolagenowa
  VoLip Volume Lipstick  Nr 7 OGNISTA CZERWIEŃ 

Serdecznie dziękuję Pani Jolancie  Pruś za miły kontakt i firmie MOLLON,za możliwość testowania kosmetyków.  

Postaram się niedługo wstawić recenzje:-)

 P.s Dzisiaj również dowiedziałam się, że mogę wybrać zestaw kolejnych produktów Bielendy w ramach kontynuacji współpracy,więc jeśli lubicie Bielende,to będzie sporo recenzji:-) 

















21 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :)

    u mnie na blogu konkurs:
    http://lady-flower123.blogspot.com/2011/09/konkurs-eveline-cosmetics-z-lamodeinfo.html
    Serdecznie zapraszam. Do wygrania tusz, błyszczyk oraz puder :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję . :)
    Zapraszam do mnie nowa notka . Miło by było jak byś wpadła . :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nadal czekam na swoja paczke z Mollon :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gratuluję i życzę miłego testowania :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłych testów. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzje :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesyłka z Mollon jak dla mnie do pozazdroszczenia:) Gratuluje współprac.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię kosmetyki EDM - szczególnie korektory i róże. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję współpracy ;-)
    niedawno też otrzymałam paczkę od Mollon ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam:) Serdecznie chciałabym Cię zaprosić na moje urodzinowe rozdanie:)
    http://poznanianka.blogspot.com/2011/09/urodzinkowe-rozdanie.html
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. http://belezanena.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie-na-rozkrecenie.html#comments

    Zapraszam na rozdanie u siebie..:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współprac :* Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. super:) zazdroszczę :):) i czekam na recenzję..

    OdpowiedzUsuń
  15. I love using Everyday mineral cosmetics <3 Thanks for sharing!!!
    Nice blog honey...I'm a new follower! Would love a follow back from you!
    http://rakhshanda-chamberofbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ Ci zazdroszczę :). Czekamy na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje! ; )
    zapraszam do mnie- http://homoserek.blogspot.com/ reaktywowałam bloga : )
    liczę, że dodasz mnie do obserwowanych (ja cię obserwuję), albo przynajmniej skomentujesz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!