środa, 7 września 2011

Makijaż złoto+brąz

Dzień dobry.Ostatnio obiecałam Marcie:* z bloga http://independentwoman92.blogspot.com/, że makijaże będą się pojawiać częściej,może i o step się postaram, a póki co wczorajszy szybki makijaż,taki zwyklak bez kreski linerem,bo miałam bardzo mało czasu na jego wykonanie.


Na twarzy mam:
-krem BB Lioele
-puder sypki z Jadwigi
-róż Everyday Minerals Waffle Cone
-cień na brwiach z paletki Sleek Paraquaya
-tusz do rzęs Essence Multi Action
-w załamaniu powieki i zewnętrznym kąciku oraz przy linii rzęs użyłam ciemnego brązu STONE, również z paletki Paraquaya Sleek
 -na powiece ruchomej pigment MAC Surf w kolorze złota,pięknie się mieni w słońcu,co widać na jednym ze zdjeć
-wszystkie granice,wewnętrzny kącik i pod łukiem brwiowym wykończyłam cieniem Sandstone z tej samej paletki
-na ustach dosłownie odrobina błyszczyka Bikor Glitter Orange,jest tu mało widoczny,ale na dzień tak go używam 



Makijaż prezentuje się tak: 



 Osobiście bardzo lubię takie połączenie kolorów,bo świetnie podkreśla moją tęczówkę.A Wy lubicie złotko i brąz?
Basia 


27 komentarzy:

  1. Piękny makijaż :). Mnie też dobrze w takim połączeniu kolorystycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. który to tusz z essence masz na rzęsach? :)
    też lubię róż waffle cone. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zoilo dziękuję
    One_LoVe Multi Action:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż, strasznie mi się podoba ;) delikatny i klasyczny. Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. złoto i brąz to moje ulubione połączenie :) wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja przeważnie maluję się właśnie brązowymi i złotymi cieniami, podoba mi się bardzo Twój makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  7. :*:*:*
    Złoto i brąz - jedno z połączeń, które bardzo często stosuję :) A Surf wygląda przewspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu, piękny makijaż! Uwielbiam takie połączenie, nawet dzisiaj mam na powiekach coś podobnego, ale w skromniejszej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadza się- do Twojej tęczówki idealne połączenie! Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne kolory i makijaż! :)

    czysiek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. choć złota nie lubię - to przyznam, że wyszło ładnie ;)

    pozdr. AL

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie nie eksperymentuję ze złotem , za to brązy na powiekach uwielbiam :)
    ten makijaż mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny makijaż! Ja jestem zdecydowaną fanką brązów, beżów i złota :) No i mój ulubiony tusz do rzęs! Jest świetny jak za taką cenę! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny mejkap, pasuje do Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Złotko i brąz to moje ulubione kolorki w makijażu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ślicznie :)
    lubię takie kolorki, idealnie pasują do niebieskiej tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. AL wszystko zależy jaki dobierzemy odcień złota,a tych jest mnóstwo,może kiedyś trafisz na swój odcień,złoto można łączyć z wieloma kolorami:-)

    Bella tusz z Essence jest dosyc fajny,podoba mi sie w nim to, ze pomimo dłuzszego czasu uzytkowania nie gęstnieje:-)

    Sonnaille chetnie zobacze jak wygladają na twoich oczkach;-) pokażesz kiedyś?:D

    Dziewczyny dziękuje za komentarze,pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  18. super! bardzo mi się podobają takie połączenia złota z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też lubię połączenie złota i brązu, sama dawno nie wykonywałam takiego makijażu, a Twój bardzo mi się podoba :)
    Dziękuję także za skomentowanie mojego makijażu i komplement :) to jest mój pierwszy makijaż na blogu i ciekawa byłam jak zostanie odebrany. Teraz będę się starała częściej wstawiać makijaże :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny makijaż, uwielbiam połączenie złota i brązu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Paula, Electric_Girl dziękuję i witam u siebie:-)

    SenseSensibility87 czekam z niecierpliwością a nowe makijaże,bo debiut udany:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana piękny makijaż :) ja również zaliczam się do fanek połączenia złota z brązem ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny makijaż, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny makijaż, uwielbiam połączenie brązu ze złotem. :) Sama najczęściej używam do makijażu takiego połączenia. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!