sobota, 10 września 2011

NYX Round Lipstick- kremowe pomadki CIRCE & HERADES

 Wczoraj u Idalii:* o  tu  zobaczyłam wpis o pomadce Honey z NYX-a i dzięki temu odszufladkowałam dzisiaj swoje pomadki :-)

Moje odcienie to: 
LSS 522 Circe i  538 Herades

Circe jest cielista, bardzo ładny odcień beżu,w tonacji chłodnej,trafiony kolor nude
Herades to soczysty owoc brzoskwini,tej używam rzadziej,choć kolor jest cudny,to czasem mnie nie przekonuje,zależy jak leży:-)

Pomadki zakupiłam już jakiś czas temu,był okres kiedy używałam ich częściej,a potem schowałam na rzecz innych,teraz pora znów po nie sięgnąć.
Od dawna planuje zakupić jeszcze jeden odcień o nazwie THALIA,strasznie mi się podoba,taki śliczny brudny róż , a najchętniej to zakupiłabym ich więcej, a jest w czym wybierać,bo dostępnych odcieni mamy aż 144!


W promocji pomadki kosztują   $2.50 normalnie 4$
Pojemność 4g 

 Znalazłam też  zdjęcie na którym dość dobrze widać odcienie pomadek, kieruję Was TU

Bardzo lubię te pomadki,bo mają miękką, kremową konsystencję,większość ma matowe wykończenie i świetną pigmentację. Tak jak wspomniałam wcześniej, plus za duży wybór kolorów, a są one przecudowne.Pomadki są bardzo dobrze napigmentowane i fajnie rozprowadzają się na ustach,ale usta muszą być nawilżone,bo inaczej,pomadka będzie podkreślać suche skórki.Pomimo tego, że pomadka utrzymuje się na ustach bardzo krótko,to ja i tak je lubię i będę lubić,nie zauważyłam,by wysuszały usta,ale zawsze daję pod nie balsam, by temu zapobiec i wtedy usta wyglądają gładko.
Minusy:
Trwałość i słaba dostępność,ja zakupiłam poprzez stronę Cherry Culture,było to zamówienie zbiorowe na wizaż.pl ,wtedy się najbardziej opłaca:-)

A teraz zdjęcia
 CIRCE

 I HERADES
 I jak Wam się podobają?

 Od siebie polecę Wam jeszcze błyszczyki Mega Shine Lip Gloss, pisałam o nich TU, rewelacyjne błyszczyki z kryciem jak pomadka i nie czuć, że są na ustach:-)
Mam też potrójne cienie,już na wykończeniu,ale byłam z nich zadowolona,podobne do Inglotów .

A czy Wy macie już w swojej kosmetyczce jakiś kosmetyk z NYX-a? 
Będzie mi miło,jak zechcecie napisać kilka słów:-) 

Basia:* 

27 komentarzy:

  1. Obydwa kolory bardzo ładne, szczególnie spodobał mi się drugi - będzie dobry na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są :D bardzo chętnie bym się skusiła na te szmineczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory :). Będę musiała się skusić na jakiś kolor od NYXa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne kolorki . ; )
    nude najlepszy . xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam korektor i róż z tej firmy :) szminka HERADES wygląda bardzo ładnie na twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, cieszę się, że zainspirowana moim Honey wykopałaś swoje pomadki, bo są przepiękne! Obydwie w moim typie, na Twoich ustach wyglądają mega seksownie! Jakbyś reklamowała szminki to nawet czarną bym kupiła :D buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Strasznie za mną chodzą te pomadki, ale jak na złość w tej chwili nie mogę ich zamówić. :( :P

    OdpowiedzUsuń
  8. obydwa kolory bardzo ładne, ale jako, że jestem na etapie zachwycania się ustami nude to Circe bardziej mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy kolorek jest genialny! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kolory! Naprawdę piękne. Ale wiesz co, Basiu, ja mam Thalię i to jest dość chłodny odcień, który nałożony na osobę o ciepłym typie urody może dać niekorzystny efekt. Myślę, że w cieplejszych odcieniach, takich jak masz bardziej Ci będzie do twarzy. Moja mama ma podobny typ urody do Ciebie. Nałożyła sobie Thalię na usta i wyglądała jakby jej usta zrobiły się sine :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Katalino u mnie to jest różnie z odcieniami,podobno jestem latem czyli typem chłodnym,tak stwierdziła tez moja pani Kosmetolog,która mnie uczyła,ale czasem dobrze czuje się w ciepłych kolorach:-) I zawsze kieruje sie zasada,nosic mozna wszystkie kolory,tylko trzeba wybrac odcienie dla siebie:-)Dziekuje za radę,w takim razie zrezygnuje z niej:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny dziekuje za odwiedziny,pomadki nie są drogie,wiec jesli macie możliwośc ich zakupienia,to warto:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Herades jest przepiękna. Brakuje mi takiej zgaszonej czerwieni w swojej kolekcji. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię te pomadki NYX :) Masz piękne usta!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne pomadki, mi osobiście bardziej podoba się Circe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. *Natalia* dziękuję za komplement:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. masz cudowne usta! tylko je malować :)
    ja mam 2 szminki, ale jeszcze nie mam o nich zdania. muszę dłużej ponosić.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam Circe, ale ten drugi... wow, też piękny! :)
    Profesjonalnie pomalowane wargi!

    Mój blog zapraszam na 1. rozdanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie 522 :D jest prześliczna :)

    Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ehh, no tak niestety bywa, zawsze Polacy mają pecha w końcówce meczu... :( trzymam kciuki dziś ze Słowacją ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oba kolorki powalają na kolana :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kolorki :) Herades mnie zauroczył... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!