piątek, 30 września 2011

Bielenda- ciąg dalszy współpracy:-)

Dzisiaj jeszcze szybciutko pokażę Wam zawartość paczuszki, którą dostałam po raz drugi od firmy

 Moja współpraca z tą firma idzie do przodu, poza ty mam świetny kontakt meilowy z P.Moniką, której za wszystko z tego miejsca dziękuję i serdecznie pozdrawiam:-)

Zobaczcie co otrzymałam tym razem,zaznacze,że kosmetyki wybierałam sama z czego bardzo się cieszę:D
W paczuszce znalazły się:
Błoto do włosów z glinką Ghassoul
Szampon błotny z glinką Ghassoul  3 saszetki
OGÓREK & LIMONKA Tonik Matujący
Pielęgnacja ciała Beauty Milky Jogurtowy mus do ciała
ALOES KOJĄCY BALSAM DO CIAŁA
ECO CARE Bioorganiczna woda termalna
ECO CARE Bursztyn & Miód Bioorganiczny krem ANTI – STRESS
ECO CARE Mikroglony Bioorganiczny krem pod oczy ANTI – AGE

Mam jeszcze zaległe recenzje,ale powoli testy rozpocznę,żeby wyrobić sobie zdanie o produktach,aby było ono szczere i nie pobieżne.Jedno wiem napewno Kocham zapachy kosmetyków Bielendy:DSą cudowne.
Może napiszecie o czym chcecie w pierwszej kolejności poczytać,wszelkie sugestie mile widziane:-)
??? 

22 komentarze:

  1. Gratulację wspaniałej współpracy :)) Ciekawi mnie bardzo te błoto do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała paczucha! :) Mleka nie ścierpię, ale serię Beauty Milky uwielbiam :) (to chyba taka forma kompensacji ;)) Jestem bardzo ciekawa błota do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudeńka! Zazdroszczę! czekam na recenzje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ja o toniku, bo mój się kończy

    OdpowiedzUsuń
  5. Beauty Milky Jogurtowy mus do ciała bardzo mnie ciekawi:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Błoto do włosów z glinką Ghassoul No jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie również zastanawia ten mus do ciała ;)

    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jogurtowy mus do ciała mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham zapachy Bielendy. :) A tonik to superwybór!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mialam en mleczny mus do ciała i moge ogłosić wszem i w obec, że jest BOSKI! Po prostu cud-miód i paczka orzeszków chociaż pachnie budyniem;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam mus Beauty Milky- ślicznie pachnie i przyjemnie nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie to błoto do włosów i szampon błotny oraz kremy Eco Care!

    OdpowiedzUsuń
  13. same cudowności :) jestem ciekawa tego błota do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super paczka! Czekam na recenzję musu do ciała beauty milk :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale super paczucha! Jestem ciekawa tego błotka do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ulala wspaniala wspolpraca a aja czekam na twoje recenzje

    OdpowiedzUsuń
  17. miłego testowania, czekam na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W pracowni będziemy używać kosmetyków z bielendy pani je sobie bardzo chwaliła :)
    czekam na recenzję najlepiej wszystkiego :)
    pozdrawiam! ;)

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratyluje współpracy ,nie miałam nigdy nic z bielendy;

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny zestaw:)))
    Udanego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie ciekawi wszystko :) Uwielbiam Bielendę, mają naprawdę fajne kosmetyki! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!