wtorek, 22 maja 2012

Kilka słów wyjaśnień:-)


Witam Was moi Drodzy:-)
Ostatnio bywałam tu bardzo rzadko,ale niestety miałam ku temu poważne powody...Wasze blogi odwiedzałam,ale nie mogłam pisać...To nie jest tak,że się tłumaczę,ale poprostu chcę napisać kilka słów wyjaśnienia...13 maja odbyła się 1 Komunia Św. mojego synka.Parę dni wcześniej w poniedziałek i środę z obowiązku udałam się na generalne porządki w naszym kościele.Trzeba było zamiatać plac wokół kościoła,takimi ciężkimi miotłami,które ledwo co zbierały,środa była ciężka,namachałam się sporo,doszło do tego,że przeciążyłam prawą rękę i dostałam zapalenia ścięgna, ręką nie mogłam ruszać,nawet kciukiem czy palcami,bo ból był niesamowity,odrazu poszłam do lekarza,ręka unieruchomiona,nie chciałam iść na komunię synka z ręką w gipsie,więc stosowałam opaskę,ręka nadal mnie boli,choć już mogę pisać i stukać w klawiaturę,ale z innymi czynnościami mam problem,samo obranie ziemniaków sprawia mi ból,aktualnie stosuję maść,środki przeciwbólowe i czekają mnie zabiegi rehabilitacyjne.Eh,zawsze pod górkę.
Co do dnia 1 Komunii Św.to był to cudowny dzień,dla naszego synka,dla nas jako rodziców,rano było strasznie zimno,potem już troszkę lepiej,wszystko się udało,uroczystość w lokalu to wygoda i zadowolenie,wszystko było jak trzeba,goście zadowoleni,my też.
Tort komunijny był przepyszny,orzechowo-czekoladowo-adwokatowy,wstawiam Wam jego zdjęcie;-)
Mam sporo zaległości,ale z przyjemnością tu wracam i biorę się za ich nadrabianie.


Pozdrawiam  Was cieplutko


36 komentarzy:

  1. Basiu wlasnie zastanawiałam się co się dzieje z Tobą, kuruj rękę i wracaj szybko czkeam na Twoje wpisy :) a tort swietny! Komunia to wielkie wydazrenie pamietam swoją, to był dla mnie wielki dzień i strasznie go rpzeżywałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,ja tez swój pamietam,zwłaszcza jak przed komunią sama bawilam się we fryzjerkę i obcięlam sobie grzywkę;-)Wiele dni się nie pamieta,ale ten dzień pozostaje w pamieci na zawsze:-)

      Usuń
  2. Najlepsze życzonka dla synka a dla Ciebie szybkiego powrotu do sprawności.

    OdpowiedzUsuń
  3. ajjj oby raczka szybko przestała bolec i wracaj :) Tort wygląda apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wczoraj dostałam kolejne skierowanie na rehabilitację kręgosłupa, termin - październik.. Nie mam pojęcia jak ja wytrzymam te prawie pół roku!
    Także Basiu 3maj się i na pewno będzie dobrze!
    A torcik wygląda przepysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało zapisać na rehabilitację od 25 czerwca,ale mnie tam panie znaja,bo jestem częstym bywalcem i zawsze znajda mi wczesniejszy termin;-)Trzymam kciuki za ciebie,kręgosłup daje we znaki,wiem co to znaczy,zycze Ci zdrowia:*

      Usuń
    2. Ja już idę na trzecią dawkę rehabilitacji (i tak jak mówisz, przy 1 i 2 było po znajomości na zasadzie "wcisnę Cię gdzies", natomiast teraz mi powiedziała, że już nie może mi tak zrobić, bo na innych zasadach to wszystkie jest ;(()
      Dziękuję bardzo, Tobie oczywiście to samo życzę :*

      Usuń
  5. Oj, biedactwo! Trzymaj się, mam nadzieję, że ręka szybko wróci do sprawności i nie będzie bolała. :*
    Tort wygląda super smacznie. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Szybko zdrowiej i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. szybkiego powrotu do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu wracaj szybciuteńko do zdrowia;)

    Torcik piękny i pewnie był smaczny;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torcik wygląda przesmakowicie!: )

    OdpowiedzUsuń
  10. Biedna :(.
    A tort wygląda pysznie, został może kawałek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet okruszek się nie uchował;-)taki był pyszny:-)

      Usuń
  11. Witaj z powrotem! To życzę Ci dużo zdrówka, żeby ręka szybko przestała boleć...

    OdpowiedzUsuń
  12. kuruj sie i aby ręka szybko była sprawna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedna. Wracaj szybko do formy. Bardzo apetyczny tort :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że z rączką będzie wszystko w porządku i wyzdrowiejesz jak najszybciej. Trzymam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biedna :( Oby wszystko szybko wróciło do normy!!!
    Wielkie buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. oby ręka jak najszybciej doszła do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowia życzę. Rękę trzeba oszczędzać.

    OdpowiedzUsuń
  18. dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wracaj szybciutko do zdrowia:* Tort wygląda przepysznie;) Wszystkiego dobrego dla Twojego synka;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu, wszystko wybaczone! cmok, cmok

    OdpowiedzUsuń
  21. Sssss! Aż mimowolnie złapałam się za rękę, kiedy to opisałaś :S
    Basieńko *przytula* oby Twoja ręka odzyskała w pełni swoje siły, koniecznie. Wypoczywaj sobie, nie przemęczaj jej, jednocześnie pamiętając o rehabilitacji :)
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  22. całuski lalo :) dużo zdrówka :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Lecz szybciutko rękę i pisz Basiu, pisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wracaj szybko do zdrowia!!
    piękny tort

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję Wam za każdy komentarz,sprawia mi to wielką radość i daje znak,że czytacie moje posty:-)
Proszę nie zostawiaj linków do swojego bloga i reklam,bo Twój komentarz wyląduje w spamie!